کد خبر : 4943
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 - 19:20

عضویت ۷۰ هزار نفر در صندوق حمایت از توسعه کشاورزی

دهقان نیوز / صندوق حمایت از بخش کشاورزی در تمامی زیربخش های آن اعم از زراعت، باغبانی، شیلات، دام و آبزیان در ۳۲ استان کشور راه اندازی شده است.

دهقان نیوز / صندوق حمایت از بخش کشاورزی در تمامی زیربخش های آن اعم از زراعت، باغبانی، شیلات، دام و آبزیان در ۳۲ استان کشور راه اندازی شده است.

 

به گزارش دهقان نیوز، علیرضا اشرفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: این تعداد عضو در قالب صندوق های شهرستانی، صندوق بانوان و صندوق چای کشور عضو صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی هستند.
به گفته وی، علاوه بر این ۷۰ هزار نفر، هفت هزار و ۶۰۰ تشکل فراگیر استانی نیز عضو صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور است.
اشرفی افزود: صندوق حمایت از بخش کشاورزی در تمامی زیربخش های آن اعم از زراعت، باغبانی، شیلات، دام و آبزیان در ۳۲ استان کشور راه اندازی شده که هفت صندوق تخصصی دارد که یکی از آنها صندوق منابع طبیعی است.
وی ادامه داد: ۴۷ صندوق شهرستانی و ۱۱ صندوق زنان روستایی نیز در زیربخش صندوق توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور فعال است.
به گفته اشرفی، سرمایه این صندوق ها در کشور تا امروز ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است که ۴۸ درصد آن دولتی و ۵۲ درصد آن متعلق به بهره برداران است.
به گزارش ایرنا، اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و صندوق حمایت از بخش کشاورزی برای آغاز به کار صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.