کد خبر : 20392
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1395 - 0:33

طلب گندمکاران هنوز پرداخت نشده است !

پرداخت مطالبه گندمکاران سراسر کشور در قالب یک حساب متمرکز ملی نزد بانک کشاورزی است که با هر بار تامین نقدینگی بر اساس فهرست، بدهی افرادی که زودتر از سایر کشاروزان در لیست انتظار دریافت مطالبه قرار دارند، پرداخت می شود.

۲۰۰ میلیارد ریال طلب گندمکاران استان ایلام هنوز پرداخت نشده است

کامران سلیمان پور اظهار کرد: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال معادل ۹۵ درصد از مطالبه کشاورزان گندم کار ایلامی بابت خرید گندم مازاد تاکنون پرداخت شده است.
وی افزود: پرداخت مطالبه گندمکاران سراسر کشور در قالب یک حساب متمرکز ملی نزد بانک کشاورزی است که با هر بار تامین نقدینگی بر اساس فهرست، بدهی افرادی که زودتر از سایر کشاورزان در لیست انتظار دریافت مطالبه قرار دارند، پرداخت می شود.
سلیمان پور با بیان اینکه باقی مانده اسامی کشاورزان ایلامی از طلبکاران بالای فهرست است، یادآور شد: استان ایلام از معدود استان هایی است که بخش عمده ای از مطالبه و بدهی کشاورزان گندمکار را در سریع ترین زمان پرداخت کرده است.
وی در خصوص خروج گندم مازاد استان ایلام به دیگر نقاط کشور گفت: حدود ۵۰ هزار تن گندم معمولی و دورم تاکنون از این استان خارج شده است ولی در صدد ارسال ۳۳ هزار تن دیگر هستیم.
با پایان یافتن کار برداشت و فروش گندم، این شرکت با همکاری اداره کل تعاون روستایی بعنوان مباشر در خرید موفق به خرید تضمینی ۲۶۵ هزار و ۳۰۰ تن گندم از کشاورزان ایلامی شد که از این میزان ۶۷ هزار تن گندم دروم بوده است.
۱۲۵ هزار هکتار از اراضی استان ایلام در سال زراعی جاری زیر کشت گندم رفته بود که از این مقدار، ۴۴ هزار هکتار اراضی آبی و ۸۱ هزار هکتار آن نیز اراضی دیم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.