کد خبر : 5096
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 11:31

صنایع تبدیلی مهمتر از کشاورزی است / خام فروشی موجب ناامید شدن کشاورزان می شود

دهقان نیوز / فعالان بخش کشاورزی نیاز به حمایت دارند چرا که از دستان کارکنان این بخش می توان فهمید که آنها تلاش می کنند تا ما از لحاظ تامین امنیت غذایی بدون دغدغه باشیم.

دهقان نیوز / فعالان بخش کشاورزی نیاز به حمایت دارند چرا که از دستان کارکنان این بخش می توان فهمید که آنها تلاش می کنند تا ما از لحاظ تامین امنیت غذایی بدون دغدغه باشیم.

 

محمدناصر نیکبخت در شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی با تشکر از حضور پر شور مردم در انتخابات افزود: بر اساس پیش بینی ها مجلس پیش رو یک مجلس چالشی نیست و همراهی، همکاری و همدلی خوبی را برای توسعه کشور در نظر دارد.
وی ضمن تشکر ویژه از مردم همدان برای حضور و مشارکت و انتخاب افزود: هر آنچه مردم انتخاب کنند و نظر بدهند آن مهم است و امروز باید از مردم شریف استان همدان سپاسگذاری کرد.
وی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند ماه با سرافرازی و سربلندی برگزار شد تصریح کرد: انتخابات کشور نیز با مشارکت بسیار بالا و حضور ۶۳ درصدی مردم به وقوع پیوست و انتخابات تهران که یک رویداد و رخداد بی سابقه ای بود.
وی ادامه داد: این رخدادها نشان می دهد که خواست مردم قابل احترام است و به آنچه که مردم می خواهند باید احترام گذاشت و این جای تبریک دارد.
استاندار همدان ادامه داد: تجمیع این موارد حمایت از نظام و وابستگی و دلبستگی به انقلاب است.
نیکبخت گفت: برجام نیز به پایان رسید و دنیا حقانیت ایران را پذیرفت و این امر زمینه را برای ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مهیا کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت و اثر گذاری بخش کشاورزی در استان همدان تصریح کرد: فعالان بخش کشاورزی نیاز به حمایت دارند چرا که از دستان کارکنان این بخش می توان فهمید که آنها تلاش می کنند تا ما از لحاظ تامین امنیت غذایی بدون دغدغه باشیم.
استاندار همدان تاکید کرد: این قشر به هدایت و همکاری احتیاج دارند و تمام فعالیت های اقتصادی کشور بر اساس قانون و نظرات دولت تدبیر و امید باید به بخش خصوصی واگذار شود.
وی گفت: در گذشته نیز ثابت شده که دولت در اجرا اقتصاد دان خوبی نیست بلکه سیاست گذار خوبی است.
نیکبخت ادامه داد: شرایط استان نیز برای توسعه و سرمایه گذاری مهیا است و نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.
وی گفت: نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوص را داریم و قول می دهیم سرمایه گذاران را حمایت کرده و تا زمانیکه دود سفید از دودکش کارخانه بیرون بیاید در خدمت باشیم.
وی گفت: چرا که با سرمایه گذاری بخش خصوص مشکل اقتصاد در کشور حل می شود.
استاندار همدان افزود: شرایطی که حاکم است بی نظیر است هر چند سال ۹۴ به لحاظ بودجه و خزانه بدترین سال بعد از انقلاب بوده اما نوید این را می بینیم که سال ۹۵ بهترین سال برای بودجه و سرمایه گذاری و رونق اقتصادی خواهد بود که باید از این مسیر استفاده بهینه را ببریم.
وی با تاکید بر توسعه صنایع تبدیلی در استان تصریح کرد: صنایع تبدیلی مهمتر از کشاورزی است.
نیکبخت اضافه کرد: با تولید محصولات کشاورزی بدون وجود صنایع تبدیلی و خام فروشی موجب ناامید شدن کشاورزان می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.