کد خبر : 1097
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 - 13:25

صادرات ریلی خرما از بم

دهقان نیوز: [ad_1] پیمان آزمون روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صادرات خرما از طریق خطوط ریلی از مهرماه توسط یکی از تجار و به کمک گمرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید آغاز و تاکنون بالغ بر ۸۰۰ تن خرما از این طریق به کشور قزاقستان صادر شده است.وی گفت: استانداردهای

دهقان نیوز:
[ad_1]

پیمان آزمون روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صادرات خرما از طریق خطوط ریلی از مهرماه توسط یکی از تجار و به کمک گمرک منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید آغاز و تاکنون بالغ بر ۸۰۰ تن خرما از این طریق به کشور قزاقستان صادر شده است.
وی گفت: استانداردهای خرما در انواع درجه یک، دو و سه و صنعتی هستند و با انجام تشریفات لازم صادرات در حال انجام است.
وی بیان کرد: نبود پایانه حمل و نقل در بم باعث شده از کامیون های عبوری برای ارسال خرما استفاده شود که وجود ایستگاه حمل و نقل ریلی فرصتی مناسب برای ارسال مطمئن و کم هزینه خرما به داخل و خارج کشور است.
مسئول اداره استاندارد بم با اشاره به این که تاکنون اطلاع رسانی کافی درباره این ظرفیت ویژه نشده است از صادرکنندگان و تجار شرق و جنوب استان خواست تا محموله های صادراتی و داخلی خود را در تناژ بالا از این طریق ارسال کنند.
وی ابراز امیدواری کرد با اعمال تسهیلات و اهرم های تشویقی در آینده بتوان تجار را به سمت استفاده از ایستگاه حمل و نقل ریلی هدایت کرد.
ایستگاه حمل و نقل ریلی حدود چهار سال است که در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم به واردات قطعات خودرو می پردازد.
۷۴۲۷/۳۰۲۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.