کد خبر : 4337
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 23:46

سودجویان تحت نظر هستند / حضور تیمهای حفاظت از اراضی کشاورزی

دهقان نیوز / کشاورزان و مردم در هر زمان ممکن از شبانه روز می توانند از طریق سامانه ۱۳۱ تخلفات در اراضی کشاورزی را گزارش دهند.

دهقان نیوز:
[ad_1]

دهقان نیوز / کشاورزان و مردم در هر زمان ممکن از شبانه روز می توانند از طریق سامانه ۱۳۱ تخلفات در اراضی کشاورزی را گزارش دهند.

قاسم عنایتی  اظهار کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت از عرصه های ملی در استان تهران اقدامات مناسبی در سالجاری صورت گرفت که با همکاری دستگاههای اجرایی و نظارتی طرح جلوگیری از تجاوزات و تغییر کاربری در اراضی ملی استان تهران در حال اجرا است.
وی افزود: کشاورزان و مردم در هر زمان ممکن از شبانه روز می توانند از طریق سامانه ۱۳۱ تخلفات در اراضی کشاورزی را گزارش دهند.
عنایتی ادامه داد: سامانه ۱۳۱ با هدف دریافت گزارش های مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها ، تفکیک و قطعه بندی زمین های کشاورزی و جلوگیری از زمین خواری در راستای اجرای صحیح قانون حفظ کاربری پیشگیری از تخلفات و تغییر کاربری راه اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: تشکیل تیم های گشت زنی و راه اندازی سامانه ۱۳۱ کار را برای سودجویان سخت کرده است و در صورت مشاهده پس از تشکیل پرونده با همکاری دستگاههای نظارتی و اجرایی در کمترین زمان ممکن حکم صادر می شود.
رییس امور اراضی استان تهران گفت: در راستای حفاظت از عرصه های ملی و جلوگیری از تغییر کاربری ستاد ساماندهی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در استانداری تهران شکل گرفته که این ستاد هر ماه دو جلسه برگزار می کند.
وی از کشاورزان و شهروندان درخواست کرد برای هر گونه تغییر کاربری در اراضی خود حتما طبق قانون عمل کنند و از نظرات کارشناسان امور اراضی حتما استفاده کنند.
تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.