کد خبر : 39452
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 10:21

سنگ تمام اصفهانی ها علیه وزیر همشهری!

اصفهانی ها بر علیه حجتی وزیر همشهری خود سنگ تمام گذاشتند.

امروز اصفهانی ها بر علیه حجتی وزیر همشهری خود سنگ تمام گذاشتند و در دفاع از استیضاح وی، تندترین انتقادات خود را از عملکرد وزیر بیان کردند.

نماینده مبارکه در موافقت با طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: مشکل عظیم کشاورزان به تجمع مقابل مجلس و دستگاه‌های اجرایی رسیده است

زهرا سعیدی در جلسه علنی امروز با بیان تندترین انتقادات از عملکرد وزیر جهاد کشاورزی گفت: مشکل عظیم کشاورزان مدتی است به تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی رسیده است.

کشاورزان زیادی برای اعتراض گردهم آمده‌اند و بنده با وجودی که برای شنیدن مشکلاتشان بین آنها حضور یافته ام کلی بد و بیراه شنیده‌ام. امروز کشاورزانی که زکات دهنده بودند به زکات گیرنده مبدل شده اند. به دلیل مدیریت های ضعیف و ناکارآمد و عدم دریافت حقآبه‌هایشان نمی توانند زمین‌هایشان را احیا کنند.

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان نیز در تماسی با دهقان نیوز در موافقت با طرح استیضاح حجتی گفت: حجتی دارای خصوصیات اخلاقی ارزشمندی است ولی عملکرد وی در وزارت جهاد کشاورزی ضعیف بود و بنده بعنوان نماینده کشاورزان استان اصفهان موافق استیضاح حجتی هستم.

محمد صادقی گفت: یکی از ضعف های حجتی این است که نظارت خوبی روی مدیران جهاد کشاورزی استان ها ندارد و همین موضوع باعث شده تا مدیران استانی نتوانند کشاورزی آن استان را به شکل مطلوبی جمع کنند. برای نمونه رییس جمهور در کنگره سراسری خانه کشاورز از وزیر جهاد کشاورزی خواست که جهاد کشاورزی از ظرفیت خانه کشاورز در سیاست ها و تصمیم گیری ها بهره گیری کند اما در همین استان اصفهان می بینیم که رییس جهاد کشاورزی اهمیتی به خانه کشاورز نمی دهد و خانه کشاورز را در جلسات و تصمیم گیری ها مشارکت نمی دهد که این نشان از ضعف مدیریت وزیر آقای روحانی می باشد در حالی که این موضوع یکی از خواسته های رییس جمهور از حجتی بود.

وی گفت: ضعف دیگر حجتی این است که وی نتوانست حق و حقوق کشاورزان را پیگیری کند. برای نمونه پول گندم پس از ماهها به کشاورزان پرداخت می شود و این در حالی است که کشاورزان بدهکار بانک ها هستند. از سویی نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی پس از گذشت شش ماه هنوز اعلام نشده است و این نمایانگر این است که حق و حقوق کشاورزان بخوبی پیگیری نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.