کد خبر : 51714
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 11:49

روستاییان در روستا بمانند

روستاییان در روستاهای خود بمانند و تولید کنند.

روستاییان در روستاهای خود بمانند و تولید کنند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال آن است که با اقداماتی که انجام می‌دهد روستاییان در روستاها بمانند و به حاشیه شهرها مهاجرت نکنند و به تولید خود بپردازند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور، در نمایشگاه بین‌المللی تهران، اظهار کرد: روستاییان و عشایرین کشور در بخش تولید به ویژه مواد غذایی که مهمترین نیاز غذایی هر کشوری به حساب می‌آید، نقش اساسی دارند و در واقع کانون تولید به حساب می‌آیند.

وی افزود: با توجه به این که تولیدات روستاییان و عشایر کشور به تامین غذای کشور مربوط است در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت نیز مورد توجه خاص قرار گرفته و جزو مهمترین سیاست‌ها در برنامه‌های دولت به حساب می‌آید.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: دولت به دنبال آن است که با اقداماتی که انجام می‌دهد روستاییان در روستاها بمانند و به حاشیه شهرها مهاجرت نکنند و به تولید خود بپردازند.

جهانگیری تصریح کرد: برای تحقق این امر روستاییان و عشایر کشور باید از لحاظ اقتصادی امکان زندگی در محل خود را داشته باشند و مسائل رفاهی آنها تامین شود.

وی افزود: دولت اقدامات متعددی برای رونق کسب و کار روستاییان و عشایر انجام داده که نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر نیز مصداقی از همین اقدامات دولت است.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در صورتی که به دنبال تاب‌آوری مسائل کشور هستیم حتما باید یکی از کانون‌های اصلی تاب‌آوری اقتصادی که همان روستاییان و عشایر کشور است، توجه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.