کد خبر : 20736
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1395 - 14:11

رشد خرید گندم از کشاورزان / پرداخت مطالبات گندمکاران تا نیمه اول مهر

طبق اعلام رئیس سازمان غله و خدمات بازرگانی کشور تمامی مطالبات گندم کاران تا نیمه اول مهر پرداخت می شود.

رشد ۶۵ درصدی خرید گندم از کشاورزان کرمانشاه/مطالبات گندمکاران تا نیمه  اول مهر پرداخت می شود

حمید بساطی اظهار کرد: از ابتدای کار خرید گندم تاکنون چهارهزار و ۴۹۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان پرداخت و حدود پنج هزار میلیارد ریال دیگر باقی مانده است.
وی افزود: مطالبات کشاورزانی که تا پایان خرداد ماه گندم های خود را تحویل داده اند به طور کامل پرداخت شده و مابقی نیز به تدریج در حال پرداخت شدن است.
بساطی ادامه داد: طبق اعلام رئیس سازمان غله و خدمات بازرگانی کشور تمامی مطالبات گندم کاران تا نیمه اول مهر پرداخت می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه ذخیره گندم کنونی استان را یک میلیون و ۵۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: این در حالیست که میزان مصرف سالانه گندم در استان ما به ۲۵۰ هزار تن می رسد.
وی همچنین با بیان اینکه ظرفیت سیلوهای بخش دولتی و خصوصی استان کرمانشاه به یک هزار و ۱۵۰ تن می رسد، از آمادگی استان برای صادرات گندم به سایر استان ها و خارج از کشور خبر داد.

** آغاز خرید آفتابگردان از کشاورزان اسلام آبادی
بساطی در ادامه به آغاز خرید آفتابگردان اشاره و اظهار کرد: تاکنون ۲۰ تن از کشاورزان اسلام آبادی با قیمت هرکیلوگرم ۲۴ هزار و ۴۰۰ ریال خریداری شده است.
وی در پایان و با پیش بینی خرید یکصد تن آفتابگردان از کشاورزان اسلام آبادی، گفت: آمادگی خرید آفتابگردان از سایر شهرستان ها را نیز داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.