کد خبر : 49270
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 فروردین 1398 - 22:29

راه اندازی سامانه ثبت خسارت سیل‌ زدگان + جزییات

سامانه ثبت خسارت سیل‌ زدگان راه‌اندازی شد.

سامانه ثبت خسارت سیل‌ زدگان راه‌اندازی شد.

به دستور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر امکان ثبت خسارت برای اعضای صندوق در سامانه سبا فراهم شد.
سامانه ثبت خسارت سیل‌ زدگان راه‌اندازی شد

به گزارش دهقان نیوز به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، به منظور شناسایی انواع خسارات و میزان آسیب وارده به اعضای سیل‌زده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حوادث اخیر و همچنین امکان برنامه ریزی مناسب برای مساعدت به این قشر تلاشگر و زحمتکش کشور، سیستم ثبت خسارت سیل‌زدگان در چارچوب سامانه بیمه اجتماعی (سبا) تهیه و در دسترس کارگزاران، دفاتر استانی و ستاد مرکزی صندوق قرار گرفت.

محسن کهتری، مدیرکل آمار و فن آوری اطلاعات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه که با هدف مساعدت و جمع‌آوری و دسترسی به آمار و اطلاعات دقیق روستاییان خسارت دیده برنامه ریزی شده است امکان شناسایی افرادی که فاقد هرگونه پشتیبانی‌های لازم هستند را مهیا می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بروز بلایای طبیعی همیشه خانواده‌های آسیب دیده‌ای هستند که از حمایت‌های سازمان یافته و پشتیبانی مراکز بیمه‌ای جا می‌مانند، مجموع این آمارهای به دست آمده از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف امکان شناسایی آسیب دیدگانی را که هیچ گونه کمک و پشتیبانی دریافت نکرده‌اند، فراهم می‌کند.

کهتری توضیح داد: با راه اندازی سامانه ثبت خسارات سیل زدگان حوادث اخیر، کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌توانند اطلاعات آسیب دیدگان از سیل شامل اقلام اطلاعاتی نوع خسارت، محل و تاریخ حادثه، تخمین درصد و مبلغ خسارت و نیز توضیحات لازم در این خصوص را ثبت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.