کد خبر : 53568
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1399 - 6:12

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:

در سال جهش تولید از مرغداران حمایت می کنیم / مرغداری‌ها بدون نگرانی تولید کنند

در سال جهش تولید از مرغداران حمایت می کنیم / مرغداری‌ها بدون نگرانی تولید کنند

از تولیدکنندگان و مرغداران در سال جهش تولید حمایت می کنیم.

یک مقام مسئول گفت: از تولیدکنندگان و مرغداران در سال جهش تولید حمایت می کنیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: این شرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در حمایت از شعار سال از تمامی تولید کنندگان ومرغ داران برای تولید محصول با کیفیت و استانداردحمایت می‌کند.

به گزارش دهقان نیوز، حسن عباسی معروفان گفت: این شرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در حمایت از شعار سال از تمامی تولید کنندگان و مرغ داران برای تولید محصول با کیفیت و استاندارد حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: این حمایت‌ها؛ شامل خرید مرغ مازاد مرغداری‌ها و تولید کنندگان طیور و پرداخت وجه آن به صورت نقدی است. بر این اساس مرغداری‌ها می‌توانند با توجه به نیاز کشور و بدون نگرانی از وضعیت قیمت اقدام به تولید مرغ با کیفیت نمایند و شرکت پشتیبانی امور دام نیز مازاد نیاز تولیدی را به صورت نقدی از آنها خریداری و به عنوان بخشی از ذخایر استراتژیک ذخیره سازی می‌کند.

این مقام مسئول پرداخت تمامی بدهی‌ها و مطالبات مرغ داران و کشتارگاه‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده در آستانه ورود به سال رونق تولید بوده است که شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سال رونق تولید آن را تمام و کمال انجام داد تا با حمایت از تولیدکنندگان و با آرامش بیشتر بازار به سمت جهش تولید قدم بر دارد.

معروفان ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سال ۱۳۹۸ بیش از ۵۲ هزار تن مرغ مازاد مرغداران را با قیمت مصوب تنظیم بازار برای هرکیلوگرم متوسط ۱۲,۹۰۰ تومان خریداری و به ذخایر استراتژیک کشور اضافه کرده است که با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۱۳۹۹ و در حمایت از جهش تولید این کار بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.