کد خبر : 11100
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 9:04

خرید تلفنی نهاده های کشاورزی / باشگاه کشاورزان راه اندازی شد

دهقان نیوز / باشگاه کشاورزان شرکت خدماتی، حمایتی کشاورزی راه اندازی شد. خرید غیرحضوری نهاده های کشاورزی، صرفه جویی در هزینه و وقت کشاورزان را به دنبال دارد.

دهقان نیوز / باشگاه کشاورزان شرکت خدماتی، حمایتی کشاورزی راه اندازی شد. خرید غیرحضوری نهاده های کشاورزی، صرفه جویی در هزینه و وقت کشاورزان را به دنبال دارد.

 

یزدان سیف در آئین راه اندازی باشگاه کشاورزان شرکت خدماتی، حمایتی کشاورزی قزوین که به صورت پایلوت در کشور آغاز به کار کرد، افزود: امیدواریم با راه اندازی این باشگاه در سایر استان های کشور کشاورزان بتوانند به شکل غیرحضوری اقدام به خرید نهاده های مورد نیاز خود کنند.
به گفته وی، خرید غیرحضوری نهاده های کشاورزی، صرفه جویی در هزینه و وقت کشاورزان را به دنبال دارد.
مدیرعامل شرکت خدماتی، حمایتی کشاورزی کشور با اشاره به راه اندازی باشگاه کشاورزان قزوین، اظهار کرد: این باشگاه خدمات مشاوره ای مختلف را به کشاورزان ارائه و آنان را در تامین کم هزینه و آسان نهاده های این بخش کمک می کند.
سیف یادآورشد: این باشگاه با حمایت و مشارکت وزارت جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، سازمان هواشناسی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: آزمایش رایگان آب و خاک برای ارتقای بهره وری، ارائه خدمات هواشناسی و مشاوره های مربوط به این بخش مطابق با استانداردهای روز برای پیشگیری از به بار آمدن خسارت در کنار امکان خرید تلفنی و غیرحضوری نهاده های مورد نیاز از مزایای عضویت کشاورزان در این باشگاه به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور اظهار کرد: از دیگر خدمات این باشگاه می توان به ارائه کارت های اعتباری خرید نهاده با قابلیت شارژ اشاره کرد که به کشاورزان امکان می دهد با شرایط آسان تری نسبت به گذشته به خرید نهاده های مورد نیاز خود اقدام کنند.
سیف، تحویل نهاده ها به کشاورزان در مزرعه به منظور رفع دغدغه آنان برای خرید و دریافت آن را مهمترین عامل ایجاد باشگاه کشاورزان دانست و گفت: این مهم به افزایش حضور و نظارت کشاورز در مزرعه منجر و در نهایت نیز موجب بالا رفتن بهره وری در امر تولید محصولات می شود.
وی، کاهش هزینه های تولید، استفاده از دانش روز و ارتقای توان استفاده از نهاده های بخش کشاورزی را از دیگر مزایای اعضای باشگاه کشاورزان نام برد.
وی در ادامه به افزایش بی رویه و شتابان قیمت نهاده های کشاورزی طی سال های ۸۸ تا ۹۱ اشاره و یادآور شد: این موضوع هزینه های زیادی را به کشاورزان تحمیل و به کشاورزی کشور نیز آسیب زیادی رساند.
مدیرعامل شرکت خدماتی و خمایتی کشاورزی کشور، تامین نقدینگی را یکی از دغدغه های کشاورزان برای پیشبرد فعالیت هایشان اعلام و اظهار کرد: باشگاه کشاورزان با ارائه خدمات خود می تواند به کاهش هزینه های تولید کمک کرده و به این شکل بخشی از نگرانی های تامین نقدینگی کشاورزان را در این زمینه برطرف سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.