کد خبر : 4317
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 23:51

حمایت از کشاورزان نمونه

دهقان نیوز / بررسی درخواست کشاورزان نمونه کشوری و استانی خارج از نوبت و در کوتاه ترین زمان ضمن رعایت ضوابط انجام می شود.

 

دهقان نیوز / بررسی درخواست کشاورزان نمونه کشوری و استانی خارج از نوبت و در کوتاه ترین زمان ضمن رعایت ضوابط انجام می شود.

 

محمد حسن رزاق منش افزود: برای حمایت از کشاورزان نمونه کشوری سقف تسهیلات ضمانتی آنها با استفاده از نمونه قراردادهای لازم الاجرای بانک در تمام شعبه ها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و کشاورزان نمونه استانی نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تعیین می شود.
وی اظهار کرد: سهم سرمایه گذاری کشاورزان نمونه کشوری و استانی در اجرای طرحهای تولیدی معادل ۱۰ درصد هزینه های سرمایه گذاری منظور می شود برهمین اساس در مواردی که قانون و یا آئین نامه های ابلاغی هیات وزیران سهم کمتری برای کشاورزان منظور کرده است سهم کمتر آورده ملاک عمل شعبه ها قرار می گیرد به جز در مواردی که سهم آورده براساس مقررات و الزامات قانونی افزایش یابد.
رزاق منش یادآور شد: بررسی درخواست کشاورزان نمونه کشوری و استانی خارج از نوبت و در کوتاه ترین زمان ضمن رعایت ضوابط انجام می شود و در چارچوب دستورالعمل صادره از سوی اداره کل نظارت وامور شعب به مدت یکسال به عنوان ناظر ویژه بانک تعیین می شود.
وی گفت: همچنین وصول حق بیمه محصولات کشاورزان نمونه در سه قسط از طریق صندوق بیمه محصولات و تخفیف در سهم حق بیمه آنها برای کشاورزان نمونه به میزان ۱۰درصد و بهره مندی از بخشودگی کارمزد و هزینه صدور انواع کارتهای خدمات الکترونیکی بانکی و بهره مندی از بخشودگی کارمزد خدمات بانکی به جز سود و کارمزد تسهیلات به مدت یکسال از مزایای درنظر گرفته شده برای کشاورزان نمونه کشوری و استانی است.
۲۱ نفر ازتولید کنندگان بوشهری در بخشهای دام و طیور، زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، ترویج، عشایر، آب و خاک، صنایع کشاورزی، شیلات و منابع طبیعی و سه مرکز جهاد کشاورزی نیز شامل مرکز جهاد کشاورزی کاکی، آبپخش و بندر ریگ درسال ۹۴ بعنوان نمونه انتخاب شدند که یک نفر از آنها نمونه کشوری و مابقی استانی هستند.
۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام /*

[ad_2]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.