کد خبر : 1067
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 10:29

حذف مجوزهای کاغذی در وزارت جهاد کشاورزی

دهقان نیوز / حذف مجوزهای کاغذی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است تا با ایجاد سامانه، مجوزهای کسب و کار این بخش تسهیل یابد.

دهقان نیوز / حذف مجوزهای کاغذی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است تا با ایجاد سامانه، مجوزهای کسب و کار این بخش تسهیل یابد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: فرایند حذف مجوزها آغاز شده است و حذف مجوزهای کاغذی در دستور کار است.

به گزارش دهقان نیوز، عبدالحمید بخشنده در دومین همایش ملی بهبود محیط کسب و کار اظهار داشت: ۴۴۴ مجوز از انواع مجوزهای تخصصی و سازمان‌های مستقل در سامانه ثبت مجوز ها احصاء شد که ۶۸ مورد آن به دلیل عدم وجود حذف و ۳۷۶ مجوز ثبت نهایی شد.

وی افزود: در مرحله حذف‌، تجمیع و ادغام ۱۱۸ مجوز نهایی شد که در مجموع ۱۴ حوزه صدور مجوز برای معاونت باغبانی از ۳۴ مجوز به ۲ مجوز کاهش یافت و در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی ۸ مجوز به ۲مجوز کاهش یافت و ۱۲ مجوز در سازمان تحقیقات حذف شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد:  در حوزه تولیدات دامی ۱۴۴ مجوز به ۲۰ کاهش یافت و در بخش مکانیزاسیون مجوزها به صفر رسید. در بخش تعاون روستایی نیز از ۳۵ مجوز به ۱۱ مورد کاهش یافت.

بخشنده با بیان اینکه در بخش دامپزشکی هم  ۳۹ مجوز به ۳۵ مجوز کاهش یافته است، گفت: حذف مجوزهای کاغذی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است تا با ایجاد سامانه، مجوزهای کسب و کار این بخش تسهیل یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.