کد خبر : 5883
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1395 - 18:43

جهاد کشاورزی دنبال سپردن امور به فردی است که اهلیت دارد / به سرمایه گذاران زمین می دهیم

دهقان نیوز / جهاد کشاورزی به دنبال این است که امور را به فردی که اهلیت دارد بسپارد.

دهقان نیوز / جهاد کشاورزی به دنبال این است که امور را به فردی که اهلیت دارد بسپارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل از صرف ۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و توسعه زیرساخت مجتمع های دامپروری و شیلات این استان طی سال گذشته خبر داد.

اصغر پرتوی تاکید کرد که از این میزان اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال برای اجرای زیرساخت مجتمع‌های دام‌پروری استان هزینه شده است.

وی اشاره به پتانسیل‌های قابل‌توجه استان در برخورداری از مجتمع‌های دام‌پروری تصریح کرد: در حال حاضر چهار مجتمع در چهار شهرستان استان احداث می‌شود.

پرتوی بابیان اینکه این مجتمع‌ها در نیر، کوثر، مشگین شهر و گرمی در دست ساخت هستند، اضافه کرد: جهاد کشاورزی به منظور حمایت از ایجاد مجتمع‌های دام‌پروری در تأمین زیرساخت‌ها اقدام می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان بابیان اینکه واگذاری مجتمع‌ها به شرکت شهرک‌های کشاورزی واگذار شده است، تأکید کرد: مجتمع مشگین شهر آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است و در گرمی نیز مجتمع در دست ساخت ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پرتوی در خصوص میزان سرمایه‌گذاری بخش شیلات نیز افزود: در بخش شیلات ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای اجرای زیرساخت‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای مجتمع شیلات در دو شهرستان خلخال و کوثر متذکر شد: جهاد کشاورزی با آماده‌سازی زمین و سایر زیرساخت‌ها زمینه را برای حضور سرمایه‌گذار تسهیل می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان افزود: جهاد کشاورزی به دنبال این است که امور را به فردی که اهلیت دارد بسپارد.

پرتوی ابراز امیدواری کرد در فضای پساتحریم سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دام‌پروری استان توسعه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.