کد خبر : 6316
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 11:21

جهاد کشاورزی البرز درخشید

دهقان نیوز / در سالی که گذشت شاهد رشد تولیدات و صادرات محصولات کشاورزی از استان البرز بودیم که تاثیر خوبی بر اقتصاد کشاورزان البرز داشت.

دهقان نیوز / در سالی که گذشت شاهد رشد تولیدات و صادرات محصولات کشاورزی از استان البرز بودیم که تاثیر خوبی بر اقتصاد کشاورزان البرز داشت.

خرید تضمینی محصول گندم در استان البرز در سالی که گذشت با حدود ۵۰۰ درصد افزایش میزان خرید همراه بوده است.

سید مجید موسوی رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز در گفتگو با دهقان نیوز در تشریح مهمترین موفقیت های جهاد کشاورزی استان در سالی که گذشت گفت: تشکیل شرکت شهرکهای کشاورزی، راه اندازی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و ساماندهی امور ایثارگران جهاد کشاورزی از مهمترین اتفاقات خوب جهاد کشاورزی البرز در سال ۹۴ بود که برای اولی بار تحقق یافته بودند.

وی افزود: در سالی که گذشت شاهد رشد تولیدات و صادرات محصولات کشاورزی از استان البرز بودیم که تاثیر خوبی بر اقتصاد کشاورزان البرز داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز در خصوص خرید محصول گندم از کشاورزان نیز گفت: در سالی که گذشت میزان خرید گندم در استان البرز با رشد حدود ۵۰۰ درصدی همراه بود.

سید مجید موسوی افزود: در زمینه تولید نهال سالم نیز کارهای خوبی در سال گذشته در البرز انجام شد و نهال استاندارد به اندازه کافی و با قیمت مناسب در اختیار باغداران البرزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل جهاد کشاورزی البرز با تشکلهای کشاورزی استان گفت: جهاد کشاورزی البرز در راستای ساماندهی تشکلهای کشاورزی برنامه های زیادی داشته است و در این رابطه جلسات مستمر و منظمی با تشکلهای کشاورزی برای پیگیری مشکلات کشاورزان استان داشته ایم.

موسوی در خصوص عملکرد جهاد کشاورزی البرز در زمینه امور اراضی نیز گفت: طی سال گذشته میزان تغییر کاربری اراضی در بخش کشاورزی البرز نسبت به گذشته حدود ۷۰ درصد کاهش داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.