کد خبر : 2420
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394 - 16:39

جلوی زمین خواری را می گیریم / در مدیریت جهادی باید به سراغ مردم برویم و مشکلات را حل کنیم

دهقان نیوز / جلوی زمین خواری را می گیریم اما رفتار ما با تولیدکننده متفاوت است. در رفع تداخل اراضی قرار نیست حقوقی از دولت کم شود بلکه قرار است حقوقی به ملت داده شود.

دهقان نیوز:
[ad_1]

 

 

دهقان نیوز / جلوی زمین خواری را می گیریم اما رفتار ما با تولیدکننده متفاوت است. در رفع تداخل اراضی قرار نیست حقوقی از دولت کم شود بلکه قرار است حقوقی به ملت داده شود.

 

قباد افشار با بیان اینکه دولت درصدد ترک مخاصمه با مردم در خصوص اراضی ملی در راستای کاهش پرونده های قضایی است، افزود: جلوی زمین خواری را می گیریم اما رفتار ما با تولیدکننده متفاوت است.
وی گفت: در رفع تداخل اراضی قرار نیست حقوقی از دولت کم شود بلکه قرار است حقوقی به ملت داده شود.
وی با اشاره به اینکه اراضی ملی برای فعالیت های تولیدی واگذار شده، بر نظارت نسبت به واگذاری ها و رصد انجام فعالیت تولیدی در اراضی واگذار شده تاکید کرد.
افشار در خصوص سند دار کردن زمین ها گفت: قانون حد نصاب برای جلوگیری از تفکیک زمین است و زمینی که سند داشته باشد دیگر تفکیک نمی شود.
وی با بیان اینکه دو ماموریت مهم جهاد کشاورزی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تامین امنیت غذایی و حفظ منابع پایه است، گفت: این دو ماموریت مهم و سخت در عهده سنگرسازان بی سنگر است.
افشار با تاکید بر استفاده بهینه از منابع موجود و استفاده درست از ظرفیت های داخلی، افزود: در مدیریت جهادی باید به سراغ مردم برویم و مشکلات را حل کنیم نه اینکه انتظار داشته باشیم مردم به سراغ ما بیایند.
وی با اشاره به اینکه توسعه کشت اراضی شیب دار از سیاست های جهاد کشاورزی است، گفت: این رویکرد موجب بهبود اقتصاد روستا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.