کد خبر : 27201
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 23:48

جلوگیری از کاربری اراضی؛ اولویت جهاد کشاورزی

جلوگیری از کاربری اراضی زراعی از اولویت های جهاد کشاورزی است. توسعه کشاورزی می تواند نقش موثری در ایجاد اشتغال داشته باشد.

جلوگیری از کاربری اراضی زراعی از اولویت های جهاد کشاورزی گیلان است

علیرضا شعبانژاد در آئین تودیع و معارفه روسای جهاد کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان این مطلب اظهار داشت: به این منظور حفظ اراضی کشاورزی با جدیت از سوی جهاد کشاورزی دنبال می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه کلیه مدیران جهاد کشاورزی استان باید همگام با سیاستهای دولت در جهت توسعه بخش کشاورزی گیلان تلاش کنند یادآور شد: دولت نگاه ویژه ای به توسعه بخش کشاورزی گیلان دارد که این امر نیازمند همدلی و مشارکت کلیه مدیران است.
وی همچنین تکریم و برخورد مناسب با کشاورزان و مردم را از دیگر سیاستهای جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: جهاد کشاورزی گیلان تلاش دارد تا با استفاده از مدیران بومی و توانمند در جهت توسعه کشاورزی استان گام بردارد.
وی آستانه اشرفیه را یکی از قطبهای مهم کشاورزی گیلان دانست و یادآور شد: توسعه کشاورزی در این شهرستان می تواند نقش موثری در ایجاد اشتغال در منطقه داشته باشد.
وی در پایان از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان خواست تا به منظور توسعه بخش کشاورزی در این منطقه تعامل لازم را با فرمانداری و دیگر ادارات و نهادها داشته باشند.
فرماندارآستانه اشرفیه نیز در این آئین ضمن تاکید بر توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیتها و توانمندیهای خوبی در بخشهای مختلف کشاورزی برخوردار است.
رحیم حیدری افزود: توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان بدون تردید رونق اقتصادی کشاورزان این منطقه را به همراه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به سیاستهای دولت در جهت حمایت از کشاورزان بتوانیم گامهای موثری را در جهت توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان برداریم.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این آئین که در محل فرمانداری آستانه اشرفیه و با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادها برگزار شد، محمد باقر قاسم پور به عنوان سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه معرفی و از تلاشهای گودرز کمال پور رئیس سابق این نهاد قدردانی شد.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای بیش از ۱۰۰ روستاست و در شرق استان گیلان قرار دارد.
این شهرستان با حدود ۳۰ هزار هکتار زمینهای کشاورزی یکی از قطبهای مهم کشاورزی گیلان به شمار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.