کد خبر : 4581
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 12:06

ثبت نام کشاورزان برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون

دهقان نیوز / جلسات ستاد مکانیزاسیون به صورت هر ۱۵ روز یک بار برگزار می شود.

دهقان نیوز / جلسات ستاد مکانیزاسیون به صورت هر ۱۵ روز یک بار برگزار می شود.

گردهمایی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های منطقه یک کشور شامل اردبیل، مازندران، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، گلستان، آذربایجان شرقی، مرکزی، خراسان شمالی، تهران، کردستان ،گیلان،خراسان رضوی همدان،سمنان، قم و البرز با حضور معاون و مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارتخانه امروز ۲۹ بهمن ماه در مشهد برگزار شد.

گردهمایی روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های منطقه یک کشور با حضور معاون و مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت روز ۲۹ بهمن ماه در مشهد برگزار شد.

در این گردهمایی، محمود فتاح الجنان، مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت بر ارتباط مستمر با بانک ها در خصوص” تسریع در جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون” تاکید کرد .

سپس روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان های اردبیل، مازندران، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، گلستان، آذربایجان شرقی، مرکزی، خراسان شمالی، تهران، کردستان ،گیلان،خراسان رضوی همدان، سمنان، قم و البرز مسائل مسائل و مشکلات و راهکارهای افزایش جذب تسهیلات مکانیزاسیون در استان مربوطه را بیان کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی هم در این گردهمایی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد مکانیزاسیون به صورت هر ۱۵ روز یک بار در این استان از اختصاص سایتی برای ثبت نام و دریافت این تسهیلات خبر داد.

مجتبی مزروعی افزود: میزان پرونده های معرفی شده ۱۳۶ درصد بوده و  تا ۵۱ درصد تسهیلات جذب شده است.

وی  از مباحثی مانند وثیقه، ضامن و ضعف مالی بخش کشاورزی در برخی از شهرستان ها بعنوان علت های اصلی جذب پایین تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در خراسان رضوی نام برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.