کد خبر : 28801
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 - 9:48

ثبت‌نام آزمون مسؤولان فنی واحدهای گلخانه و دامپروری

نخستین آزمون سراسری مسؤولان فنی واحدهای گلخانه و دامپروری به منظور گزینش افراد مورد نظر و علاقمند برگزار می‌شود.

نخستین آزمون سراسری مسؤولان فنی واحدهای گلخانه و دامپروری به منظور گزینش افراد مورد نظر و علاقمند برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اعضای علاقه‌مند برای شرکت در آزمون فنی واحدهای گلخانه و دامپروری باید از تاریخ ۲۵ دی‌ماه جاری تا ۱۵ بهمن‌ماه امسال با مراجعه به کارتابل مورد نظر ثبت‌نام کنند.

محمدحسین اکبری اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل سازماندهی مسؤولان فنی تولید در واحدهای دامپروری و گلخانه و قارچ خوراکی توسط ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و در راستای اجرایی کردن بند (ب) ماده(۹) دستورالعمل‌های مذکور و نیل به اهداف تعیین شده و همچنین ارزیابی علمی متقاضیان، معاونت آموزش و فناوری سازمان مرکزی، نخستین آزمون سراسری مسؤولان فنی واحدهای گلخانه و دامپروری به منظور گزینش افراد مورد نظر و علاقمند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای شرکت در این آزمون اعضای علاقمند باید از تاریخ ۲۵ دی‌ماه جاری لغایت ۱۵ بهمن‌ماه امسال با مراجعه به کارتابل خود در سایت سازمان به آدرس www.iaeo.ir، از طریق منوی کاربری، نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی یادآور شد: اخذ رتبه مشاوره و پروانه اشتغال از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برای شرکت در این آزمون الزامی است.

 اکبری ادامه داد: با این وجود برای رفاه حال آن عده از اعضای سازمان که تاکنون نسبت به اخذ رتبه مشاوره از سازمان استان اقدام ننموده‌اند، به شرط اخذ گواهی رتبه‌بندی و پروانه اشتغال و ارائه آن به سازمان مرکزی تا پیش از تاریخ مصاحبه تخصصی، امکان شرکت در آزمون مذکور وجود دارد و بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی رتبه‌بندی و پروانه اشتغال، قبولی در آزمون، کن لم یکن تلقی می‌شود.   

وی اضافه کرد: به قبول شدگان در آزمون مذکور که موفق به طی مراحل اعلام شده در دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان، شامل مصاحبه تخصصی و دوره‌های آموزشی شوند، پروانه مسؤول فنی برای فعالیت در واحدهای تولیدی اعطا می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی تصریح کرد: اطلاعات در مورد سرفصل‌های امتحانی و حوزه‌های آزمون در اطلاعیه‌های بعدی معاونت آموزش و فناوری سازمان مرکزی، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به آدرس www.iaeo.org متعاقبا اعلام می‎شود.   

اکبری خاطرنشان کرد: آزمون مسؤولان فنی از سال ۹۶ در دو مقطع زمانی شش ماه اول و دوم هر سال برگزار می‎شود که در سال جاری نخستین آزمون  ۱۹ اسفندماه به صورت سراسری برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهمن حسین زاده شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

کارشناس تولیدات گیاهی

بهمن حسین زاده شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

دیدگاه من هدف مند سازی کشاورزی ست

بهمن حسین زاده شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

کشاورزی ارگانیک