کد خبر : 5219
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 - 11:25

تولید کنندگان بخش کشاورزی در رقابت با بازار جهانی حرکت کنند

دهقان نیوز / برای قرار گرفتن در کنار تولید کنندگان بین المللی باید محصول باکیفیت را به بازار عرضه کرد.

دهقان نیوز / برای قرار گرفتن در کنار تولید کنندگان بین المللی باید محصول باکیفیت را به بازار عرضه کرد.

محمدرضا حزبئی در آیین معارفه مدیر جدید پشتیبانی امور دام استان قزوین که با حضور جمعی از مسوولان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، مهمترین برنامه این شرکت را افزایش صادرات برشمرد.
وی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام کشور با زمینه سازی و حضور در نمایشگاههای بین المللی و با معرفی محصولات داخلی و جذب مشتری توانست حضور موثری در بازارهای کشورهای همسایه از جمله عراق، سوریه، امارات و روسیه داشته باشد.
معاون پشتیبانی امور دام کشور با تاکید بر اینکه در چرخه تولید باید هم تولید کننده و هم مصرف کننده را مدنظر قرار داد، تاکید کرد: برای قرار گرفتن در کنار تولید کنندگان بین المللی باید محصول باکیفیت را به بازار عرضه کرد.
به گفته حزبئی، در بحث اقتصاد مقاومتی نیز باید مقوله تولید را مهم دانسته و با برنامه ریزی مناسب در آن راستا گام برداست.
وی یادآور شد: امروز با برنامه ریزی های انجام شده در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی به مرز خودکفایی رسیده و می توانیم بخش اعظمی از محصولات مورد نیاز کشور را هم در داخل تولید کنیم.
وی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که باید ضمن ایجاد بازار مصرف جدید برای تولیدات مازاد خود، شرایط تولید و صادرات را در برنامه ریزی های خود داشته باشیم.
معاون پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به اینکه در برنامه ریزی های خود همچنین باید زمینه ایجاد رقابت تولید و عرضه محصولات خود با کالاهای خارجی را فراهم آورد، افزود: برای رسیدن به این منظور باید با همکاری و همفکری تولید را هدفمند و مدیریت آن را رهبری کرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست با اشاره به اینکه تنظیم بازار به موقع تاثیر مثبتی در تولید خواهد داشت، خاطرنشان کرد: استان قزوین در تولید محصولات کشاورزی از شاخص های خوبی در سطح کشور برخوردار می باشد.
نیازعلی ابراهیمی پاک ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود استان در تولید انواع محصولات باغی و زراعی، به ویژه دام و طیور، تولید کنندگان استان می توانند نقش به سزایی در اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
گفتنی است در این آیین ضمن قدردانی از خدمات فرشید گرامی پور مدیر سابق پشتیبانی امور دام استان، یوسف جلوخانی نیارکی به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی امور دام استان قزوین معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.