کد خبر : 898
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 9:22

توزیع نهاده های کشاورزی ۱۰ درصد زیر قیمت

دهقان نیوز / نهاده های کشاورزی ۱۰ درصد زیرقیمت بازار عرضه می شود.

دهقان نیوز / نهاده های کشاورزی ۱۰ درصد زیرقیمت بازار عرضه می شود.

به گزارش دهقان نیوز از اردبیل، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی اردبیل گفت: در راستای حمایت از صنعت مرغداری نهاده های کشاورزی ۱۰ درصد زیرقیمت بازار به واحدهای مرغداری عرضه می شود.

فرهاد اشجعی افزود: واحد های مرغداری می توانند با مراجعه به این شرکت ذرت دانه ای را از قرار کیلویی هشت هزار و ۵۰۰ ریال ، سویا را کلیویی ۱۶هزار و ۲۵۰ ریال و جو را ۹ هزار و ۲۰۰ ریال تهیه نمایند .

وی بیان کرد: این معاونت اقدام به فروش ذرت و سویا و جو به صورت مدت دار شش ماهه نموده است و مرغداران استان می توانند پس از دریافت این نهاده ها وجه نقد آن را پس از شش ماه پرداخت نمایند.

وی در خصوص نحوه حمایت از واحد های تولیدی که مرغ خود را به این شرکت تحویل می دهند ،گفت : برای حمایت از اینگونه واحدها قیمت عرضه این نهاده ها ده درصد زیر قیمت بازار صورت می گیرد تا بدین وسیله این واحدها با تقویت بنیه مالی و اقتصادی واحد های خود متضرر نشوند .

اشجعی در خصوص سیاست این شرکت در راستای روند توزیع گوشت منجمد افزود: قیمت گوشت مرغ منجمد در حال حاضر ۵۱ هزار ریال می باشد که اختلاف چندانی با قیمت مرغ گرم ندارد و به همین خاطر با ذائقه مردم سازگاری چندانی ندارد فلذا اینگونه مرغهای منجمد به مراکز آموزش عالی ونظامی و غیره فرستاده می شوند .

وی اضافه کرد: برای تنظیم بازار و جلوگیری از متضرر شدن واحد های تولیدی در حال حاضر توزیع گوشت مرغ منجمد متوقف شده و در آینده شاهد افزایش معقول و منطقی افزایش مرغ گرم در استان خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.