کد خبر : 53759
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 5:26

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در گفتگو با دهقان نیوز:

توزیع بی سابقه کود بین کشاورزان / کشاورزان نگران کود نباشند /  ‌افزایش قیمت کود اوره شایعه است

توزیع بی سابقه کود بین کشاورزان / کشاورزان نگران کود نباشند /  ‌افزایش قیمت کود اوره شایعه است

تامين كود اوره در سال جاري بسيار خوب است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: در ٥٠ روز گذشته و از ابتدای اسفند ٩٨ تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع شده است.

‎حمید رسولی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: بر اساس هماهنگيهاي بعمل آمده از اوايل اسفندماه و مقارن با آغاز كشت بهاره تاكنون عليرغم تعطيلات نوروز و مشكلات ناشی از بيماری كرونا تاكنون بيش از ٥٠٠ هزار تن اوره حمل و تحويل كشاورزان شده است كه در نوع خودش بی سابقه بوده است.

وی افزود: طبق برنامه ريزي بعمل آمده از آغاز سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه حداقل ۶۰۰ هزار تن کود اوره، حمل و به دست کشاورزان عزیز رسانيده خواهد شد به گونه ای كه از اول فروردين ماه سال جاری تا بيستم فروردين بيش از ٢١٠ هزار تن كود اوره حمل و تحويل استانها شده است و کشاورزان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

وی گفت: شرکت خدمات حمایتی در ادامه برنامه خود برای تامین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال ۱۳۹۹، تلاش می نماید تا با حفظ میزان تامین و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ده هزار تن، همه نیاز کشاورزان به این کود را بر اساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین نموده و برنامه این شرکت حفظ رکورد روزانه تامین و توزیع ده هزار تن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه می باشد.

‎وی چشم انداز تامين كود اوره در سال جاري را بسيار خوب ارزيابي كرد و از كشاورزان خواست متناسب با نياز خود نسبت به تامين كود از شبكه بزرگ كارگزاران اقدام نمايند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور همچین ‌افزایش قیمت فروش کود اوره و كمبود آن را شایعه ای بی‌اساس توسط افرادی بی طلاع و غير مسئول خواند و از كشاورزان زحمتكش تقاضا کرد به اين شايعات که با هدف ايجاد التهاب و تشويش در بخش كشاورزی منتشر می گردد، توجه نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 13 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یوسف یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۷:۳۹

سلام ،خسته نباید ، توزیع کود باید به موقع باشه در غیر این صورت کشاورز زحماتش بی فایده است الاخصوص برای جنوب ، کشت امسال بنده و امثال بنده که خیلی ها بودن با مشکل کود برخوردیم برای اینکه به موقع توزیع نمیشود و حتی برای خیلی از کشاورزان کمبود هم وجود داشت امیدوارم در این موارد جدیت بیشتری اعمال بشه ، با تشکر موفق باشین