کد خبر : 28047
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 13:39

تعاونی های روستایی عضو نظام صنفی می شوند

در این زمینه پروانه عضویت برای کشاورزان در نظام های صنفی صادر خواهد شد ضمن اینکه خدماتی نیز به کشاورزان از سوی این تشکل ها ارایه می شود.

در این زمینه پروانه عضویت برای کشاورزان در نظام های صنفی صادر خواهد شد ضمن اینکه خدماتی نیز به کشاورزان از سوی این تشکل ها ارایه می شود.

تعاونی های روستایی البرز عضو نظام صنفی می شوند

 فردین شمس در چهارمین نشست هماهنگی شورای تشکل های تعاون روستایی البرز در مرکز آموزش استان در محمد شهر کرج افزود: در این زمینه پروانه عضویت برای کشاورزان در نظام های صنفی صادر خواهد شد ضمن اینکه خدماتی نیز به کشاورزان از سوی این تشکل ها ارایه می شود.
وی با بیان اینکه در استان البرز بیش از ۷۰ تعاونی روستایی و کشاورزی فعالیت دارد گفت: تاکنون بیش از پنج هزار نفر عضو نظام صنفی در استان البرز شده اند.
شمس اضافه کرد: در بخش ‘جی آی اس’ ( Gis ) روستایی، البرز به عنوان اولین استان کشور توانسته این طرح را اجرا و با توجه به این طرح بالغ بر ۲۶ هزار و ۹۰۰ نفر عضو تشکل ها و تعاونی های روستایی و کشاورزی استان هستند.
وی به برگزاری جشنواره روستاییان سراسر کشور در تهران اشاره کرد و بیان داشت:تشکل های تعاون کشاورزی و روستایی البرز نیز در این جشنواره محصولات خود را ارایه خواهند داد.
در جشنواره ای که برای روستاییان سراسر کشور برگزار می شود تشکل های تعاون روستایی البرز محصولات خود را ارایه خواهند داد.
مدیر تعاون روستایی البرز ادامه داد: البرزدر این جشنواره یکی از بهترین تشکل های تعاون روستایی سراسر کشور ارایه خواهد داد.
شمس گفت: شرکت های ما در این جشنواره زبانزد خواهند شد و کارهای بسیار خوبی شرکت خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.