کد خبر : 509
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 17:22

تشکلهای کشاورزی بازوان جهاد کشاورزی هستند

دهقان نیوز / تشکلهای کشاورزی باید سازمان جهاد کشاورزی را در راستای رسیدن به کشاورزی پایدار و پیشرو و ترویج روش های نوین کشت و استفاده از ارقام جدید یاری و کمک کنند.

دهقان نیوز / تشکلهای کشاورزی باید سازمان جهاد کشاورزی را در راستای رسیدن به کشاورزی پایدار و پیشرو و ترویج روش های نوین کشت و استفاده از ارقام جدید یاری و کمک کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت نقش تشکلهای کشاورزی گفت: تشکلهای کشاورزی یکی از ستون های اصلی بخش کشاورزی بشمار می آیند.

خسرو شهبازی در گفتگو با دهقان نیوز با اشاره به نقش تشکلهای کشاورزی در بهبود بهره وری و راندمان تولید در مزرعه گفت: تشکلهای کشاورزی نه تنها در مراحل کاشت و داشت محصولات کشاورزی نقش آفرینی می کنند بلکه با آغاز برداشت محصولات کشاورزی نیز نقش مهمی در فرآوری محصول و عرضه آن به بازار دارند.

وی افزود: تشکلهای کشاورزی باید سازمان جهاد کشاورزی را در راستای رسیدن به کشاورزی پایدار و پیشرو و ترویج روش های نوین کشت و استفاده از ارقام جدید یاری و کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه تشکلهای کشاورزی بازوان اصلی سازمان جهاد کشاورزی هستند افزود: ما بعنوان متولی بخش کشاورزی همواره از نظرات تشکلهای وابسته به بخش کشاورزی استفاده می کنیم و در جلسات سازمان جهاد کشاورزی نیز تشکلهای کشاورزی بعنوان نمایندگان جامعه کشاورزی حضور دارند.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه رویکرد و عملکرد تشکلهای کشاورزی استان را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل خوب میان جهاد کشاورزی و تشکلهای کشاورزی شاهد بهبود وضع کشاورزی و افزایش عملکرد در واحد سطح باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.