کد خبر : 972
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 11:38

تسهیلات جدید دولت برای کشاورزان

دهقان نیوز / برای بهره‌مندی کشاورزان از تسهیلات جدید دولت، پیشنهاد گنجانده شدن ادوات کشاورزی در طرح خرید کالای ایرانی با وام ۱۰ میلیونی، ارائه شد.

دهقان نیوز / برای بهره‌مندی کشاورزان از تسهیلات جدید دولت، پیشنهاد گنجانده شدن ادوات کشاورزی در طرح خرید کالای ایرانی با وام ۱۰ میلیونی، ارائه شد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای بهره‌مندی کشاورزان از تسهیلات جدید دولت، پیشنهاد گنجانده شدن ادوات کشاورزی، در طرح خرید کالای با دوام ایرانی با وام ۱۰ میلیون تومانی، ارائه شد.
عبدالمهدی بخشنده با اعلام این خبر درباره طرح خرید ماشین آلات کشاورزی با وام ۲۵ میلیونی، اظهار کرد: دولت سقف خرید وام خرید تراکتور را برابر با سقف خرید خودرو سواری قرار داد. این مبلغ برای خودورهای مانند پژو و پراید خوب بود، اما برای تراکتورهای زراعی که قیمتی بیشتر از ۵۵ میلیون تومان دارند مناسب نبود.

وی افزود: این طرح برای تراکتور‌های باغی مثمر ثمر بوده و منجر به ثبت‌نام و خرید این محصولات نیز شد.

بخشنده تصریح کرد: برای بهره‌مندی کشاورزان از طرح خرید کالای با دوام ایرانی با وام ۱۰ میلیون تومانی، پیشنهاد گنجانده شدن ادوات کشاورزی در این طرح ، به دولت ارائه شد.

دولت، طرح خرید کالای با دوام ایرانی با وام تا سقف ۱۰ میلیون را برای خروج از رکود صنایع مختلف ارائه داده است و قرار بر این بود که در هفته گذشته به مرحله اجرایی برسد اما بانک مرکزی هنوز اقدام به صدور کارت‌های خرید مربوطه نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.