کد خبر : 48277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 0:11

تجمع کارکنان جهاد کشاورزی مقابل مجلس / اعتراض به تبعیض در پرداخت حقوق‌

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در اعتراض به عدم افزایش امتیازات آنها به میزان ۵۰ درصد در مقابل مجلس تجمع کردند.

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در اعتراض به عدم افزایش امتیازات آنها به میزان ۵۰ درصد بر اساس مندرجات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایلنا، عده زیادی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در اعتراض به عدم افزایش امتیازات آنها به میزان ۵۰ درصد بر اساس مندرجات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گفته معترضان؛ تبعیض در پرداخت حقوق‌ها موجبات رنج فراوانی را برای کارکنان این وزارتخانه که مسئولیت خطیر و انقلابی تامین غذای ملت را بر عهده دارند، فراهم آورده است.

آنها می‌گویند که بی‌حاصل بودن دو سال پیگیری و نامه‌نگاری با مقامات کشور باعث شده که عده‌ای به نمایندگی از بیش از ۴۰ هزار نفر کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سرتاسر کشور خود را به مقابل مجلس برسانند تا در روزهای پایانی سال ناخشنودی خود را از بی‌توجهی به مطالبه قانونی‌شان ابراز دارند.

گفتنی است عباس پاپی‌زاده بالنگان (نماینده حوزه انتخابیه دزفول و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی) در میان تجمع‌کنندگان حاضر شده و ضمن شنیدن مطالبات آنها، به ایراد سخنانی پرداخت. وی به معترضان اعلام داشت که پیگیر مطالبات آنها خواهد بود و در همین رابطه، با مقامات مربوطه در دولت جلسات گفتگویی خواهد داشت.

آنها در ادامه، تجمع دیگری را در مقابل سازمان برنامه و بودجه برگزار کردند.

گفتنی است کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در اعتراض به بی‌توجهی روسای سازمان برنامه و بودجه به مطالبات‌شان در این سازمان را گل گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.