کد خبر : 45472
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397 - 13:41

تازه ترین خبر از رفتنی های وزارت جهاد کشاورزی

برخی منابع مطلع از درون وزارتخانه در تماسی با ما تعداد معاونین بازنشسته ای که طبق قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید از وزارت جهاد کشاورزی خداحافظی کنند را حداقل ۳ نفر برشمرد.

در حالی که مدیرکل دفتر امور اداری وزارت جهاد کشاورزی تعداد بازنشسته‌های وزارت جهاد کشاورزی را ۲ نفر اعلام کرده است ولی برخی منابع مطلع از درون وزارتخانه در تماسی با ما تعداد معاونین بازنشسته ای که طبق قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید از وزارت جهاد کشاورزی خداحافظی کنند را حداقل ۳ نفر برشمرد و گفت: این ۳ نفر علی اکبر مهرفرد، محمدعلی طهماسبی و عباس کشاورز هستند.

به گفته این منابع مطلع اگر قرار باشد یکی از این ۳ نفر با تبصره و ماده ای از قانون منع بکارگیری بازنشستگان مستثنی شود احتمالا مهرفرد است که می ماند و طهماسبی و کشاورز باید در تاریخ ۱۵ آذر از مسئولیت خود کناره گیری کنند.

البته بر اساس یک استفساریه که هنوز به صحن مجلس نیامده است ظاهرا در کمیسیون مربوطه تصویب شده که کسانی که ۳۵ سال سابقه دارند هم باید بازنشسته شوند و اگر این موضوع در نهایت اجرایی شود تعداد کرسی های مدیریت در دستگاههای دولتی بویژه وزارت جهاد کشاورزی که باید با صندلی خود خداحافظی کنند از این هم بالاتر است.

گفتنی است روز گذشته رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: آخرین روزی که بازنشستگان برای ترک خدمت فرصت دارند، ۱۵ آذر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.