کد خبر : 37233
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 9:57

تازه ترین خبر از استخدام ۱۰ هزار کارگزار جهاد کشاورزی

تنها ۸ هزار کارگزار جهاد کشاورزی استخدام شدند.

تنها ۸ هزار کارگزار جهاد کشاورزی استخدام شدند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی علت جلوگیری از استخدام کارگزاران جهاد کشاورزی در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، مسعود رضایی در تشریح نشست کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در این نشست مشکلات کارگزاران جهاد کشاورزی بررسی شد؛ قانونی به تصویب رسیده مبنی بر اینکه ۱۰ هزار کارگزار جهاد کشاورزی از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۳ استخدام شود، اما از این میزان تنها ۸ هزار نفر استخدام شدند؛ بنابراین به دلیل نبود اعتبار لازم ۲ هزار نفر به کارگرفته نشدند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ در حال حاضر بودجه برای جذب ۲ هزار نفر وجود دارد، اما به دلیل اتمام تاریخ جذب نمی توان اقدامی برای ۲ هزار نفر باقی مانده انجام داد؛ بنابراین در این نشست پس از بحث های بسیار مقرر شد این موضوع در کارگروهی بررسی و پس از کسب نتایج لازم در جلسات آینده تصمیم گیری نهایی اعلام شود.

به گزارش خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به بررسی برخی مشکلات قانون خدمات کشوری، تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه دولت باید تا پایان سال جاری لایحه دائمی شدن قانون را به مجلس ارسال کند، بنابراین بررسی مشکلات قانون فعلی از دستور کار خارج شد؛ اگر دولت تا پایان سال لایحه جدید رابه مجلس ارسال نکند، بررسی مشکلات فعلی قانون مجدد دردستورکار قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.