کد خبر : 39259
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 18:51

بی‌اعتمادی کشاورزان با عدم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

عدم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بی‌اعتمادی کشاورزان را در پی دارد.

عدم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بی‌اعتمادی کشاورزان را در پی دارد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی لرستان گفت: هر روستایی حدود ۳۰۰ هزار تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال هزینه کرده ولی در نهایت این تسهیلات پرداخت نشد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی در گردهمایی عوامل اجرایی شبکه مراقبت سن غلات که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد در راستای عدم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان اظهار داشت: هر روستایی حدود ۳۰۰ هزار تومان برای دریافت تسهیلات اشتغال هزینه کرده است ولی در نهایت این تسهیلات پرداخت نشد.

وی افزود: تنها در شهرستان دوره چگنی هزار و ۵۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که اعلام‌شده ۲۷ نفر می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند؛ جای سؤال است که چرا باید کاری کنیم که مردم نسبت به ما بی‌اعتماد باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه ثبت سامانه محدود است وکسانی که ثبت‌نام کرده‌اند شرایط لازم را دارند چرا نباید جوابگوی این افراد باشیم؛ اگر اعتبارات محدود است پس باید از روز اول مشخص شود به چه تعداد نفر این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: باید با یک روستایی و کشاورز با توجه به مقدورات و مقدرات برخورد شود تا بدبینی به وجود نیاید و سلب اعتماد نشود، اگر در عمل کم بیاوریم متهم به‌دروغ گویی می‌شویم بنابراین باید با درایت و مدیریت باید این مشکل را حل کرد.

موسوی با اشاره به اینکه از نظر دینی ضرر زدن به دیگران حرام است تصریح کرد: نباید کاری کنیم که کشاورزان آسیب ببیند، از طرفی نیز باید تجهیزات کشاورزی استان را به‌روز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.