کد خبر : 27407
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 - 0:35

به کلزاکاران تسهیلات بانکی پرداخت می شود

کلزاکارانی که علاقمند به دریافت این تسهیلات هستند با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی محل سکونت خود پس از تشکیل پرونده به نزدیک ترین شعبه بانک کشاورزی مراجعه کنند.

کلزاکارانی که علاقمند به دریافت این تسهیلات هستند با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی محل سکونت خود پس از تشکیل پرونده به نزدیک ترین شعبه بانک کشاورزی مراجعه کنند.

پرداخت تسهیلات بانکی به کلزاکاران در استان اردبیل

 

اصغر پرتوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کلزاکاران استان افزود: توسعه کشت زراعت دانه های روغنی یکی از سیاست های مهم وزارت جهاد کشاورزی است و بر اساس تفاهم نامه ای با بانک کشاورزی استان کشاورزانی که اقدام به کاشت کلزا کنند می توانند از تسهیلات ۲۵ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۸ درصد استفاده کنند.
او اظهار کرد: کلزاکارانی که علاقمند به دریافت این تسهیلات هستند با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی محل سکونت خود پس از تشکیل پرونده به نزدیک ترین شعبه بانک کشاورزی مراجعه کنند.
پرتوی افزود: سیاست تغییر الگوی کشت یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی است که گسترش کشت دانه های روغنی از جمله در کلزا در استان از اولویت برخوردار است.
به گفته او ، کشت این زراعت علاوه بر سود سرشاری که عاید کشاورز می کند باعث افزایش قدرت حاصلخیزی و اصلاح خاک شده و از سوی دیگر با توجه به سیاست خرید تضمینی که در زمینه این زارعت اعمال می شود کلزا کاران هیچ نگرانی از بابت فروش محصول تولیدی خود نخواهند داشت.
استان اردبیل در سال جاری با تولید ۹ هزار و ۲۵۰ تن کلزا بعنوان یکی از استان های پیشرو در تولید دانه های روغنی مطرح شد.
در سال زراعی گذشته پنج هزار و ۱۸ هکتار از اراضی استان به زیر کشت محصول کلزا رفته بود که از این میزان زمین زراعی ۹ هزار و ۲۵۰ تن کلزا تولید و به قیمت تضمینی ۲۵ هزار و ۳۰۰ ریال از کلزاکاران خریداری و به کارخانه های روغن کشی تحویل داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.