کد خبر : 45515
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1397 - 16:56

به کشاورزان بی توجهی می شود / کشاورزی پایه اقتصاد مقاومتی است

عدم توجه به بخش کشاورزی تولید را در کشور تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: عدم توجه به بخش کشاورزی تولید را در کشور تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مجید مهدوی کلاته نو در گفتگو با دهقان نیوز در خراسان رضوی با اشاره به اهمیت کشاورزی بعنوان پایه اقتصاد مقاومتی و ستون استقلال کشور افزود: متاسفانه توجه لازم به کشاورزی و جامعه شریف کشاورزان نمی شود.

وی عدم اجرای صحیح بند خ ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه را یکی از این موارد برشمرد و گفت: علیرغم صراحت مصوبه دولت متاسفانه سازمان برنامه و بودجه، بخشنامه اجرایی متفاوت از تصویب نامه هیئت وزیران به بانک مرکزی ارسال نموده که می طلبد ضمن اصلاح هر چه سریعتر نسبت به بخشودگی های  مصرح در بند خ ماده ۳۳ بانکها عنایت لازم را انجام دهند.

دبیر اجرایی نظام صنفی خراسان رضوی ضمن تشکر از ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به جهت برگزاری نشست هم اندیشی نظام صنفی و مدیران ستادی و شهرستانی جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان داشت که با هم افزایی نظام صنفی کشاورزی بعنوان بزرگترین تشکل برخاسته از جامعه کشاورزی و جهاد کشاورزی می توان در راه خدمت به جامعه کشاورزی گام های موثرتری برداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاطمه کاویانپور جمعه , ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

خدا قوت انصافا با توجه به مشکلات عدیده حوزه کشاورزی چه اب و چه شرایط جوی و توان اقتصادی ضعیف این قشر مولد و زحمت کش نیازمند تصمیم و چاره فوریه امیدوارم زودتر یه راهکار اجرایی برای بهبوداوضاع پیدا بشه