کد خبر : 21801
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 - 13:19

به تشکلهای غیردولتی اعتماد کنیم / توسعه بازرگانی در کشاورزی باید از دیدگاه اقتصاد مقاومتی باشد

توسعه بازرگانی بخش کشاورزی باید از دیدگاه اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توسعه بازرگانی بخش کشاورزی باید از دیدگاه اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد و شرط آن ایجاد تحول و نگاه توأم با اعتماد به تشکل های غیر دولتی و تأمین سرمایه برای آنها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در همایش راهکارهای توسعه صادرات محصولات دامی گفت: صادرات و بازرگانی در بخش کشاورزی از ابتدای سال ۹۵ پس از رفع تحریم ها با جدیت بیشتری دنبال شده است.

مجتبی مزروعی در همایش سلسله راهکارهای توسعه صادرات محصولات دامی گفت: امر توسعه بازرگانی بخش کشاورزی باید از دیدگاه اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد و شرط آن ایجاد تحول و نگاه توأم با اعتماد به تشکل های غیر دولتی و تأمین سرمایه برای آنها است.

وی توسعه صادرات را اولویت نخست بخش کشاورزی استان دانست و یادآور شد: بالا بودن هزینه های تولید در کشور از موانع صادرات است، به طوری که نرخ تولید شیر، گوشت و مرغ در ایران از بسیاری کشورها بالاتر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه مسئله بازرگانی صرفاً به بحث صادرات محدود نمی شود، خاطر نشان ساخت: باید برای مازاد تولید محصولاتی مانند شیر به رغم کمبود مصرف شیر در جامعه، از طریق ایجاد بازارهای محلی و زنجیره های مستقیم از تولید به مصرف، برای بازاریابی اقدام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.