کد خبر : 14488
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1395 - 12:21

برپایی نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی / تسهیلات بانکی و تخفیف ۵ درصدی به کشاورزان در محل نمایشگاه

دهقان نیوز /کشاورزان براحتی می توانند با استفاده از تسهیلات بانکی و دست کم پنج درصد تخفیف در کمترین زمان ممکن وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

 

دهقان نیوز /کشاورزان براحتی می توانند با استفاده از تسهیلات بانکی و دست کم پنج درصد تخفیف در کمترین زمان ممکن وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

عدیل سروی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه نهاده ها ، تجهیزات آبیاری ، مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی افزود: برای برگزاری بهتر این نمایشگاه نمایندگی هایی که قصد فروش دستگاهها و وسایل مورد نیاز خود را دارند باید تخفیف فروش خود را به صورت بنر و پوستر تهیه و در معرض دید عموم قرار دهند تا بازدید کنندگان و خریداران بتوانند با اطلاع و آگاهی از به صرفه بودن وسایل عرضه شده با اطمینان و موفقیت خرید خود را انجام دهند.
وی گفت: تولید کنندگان و صاحبان کارخانه های ماشین آلات کشاورزی از تمام نقاط کشور قابلیت ها و توانمندی های خود را در عرصه ماشین آلات کشاورزی به نمایش می گذارند تا بازار مناسبی برای عرصه و فروش این گونه محصولات داشته باشند.
او اظهار کرد: بازدید کنندگان از این نمایشگاه که بیشتر قشر زحمتکش روستایی و کشاورزان هستند به راحتی می توانند با استفاده از تسهیلات بانکی و دست کم پنج درصد تخفیف در کمترین زمان ممکن وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنند.
او اطلاع رسانی دراین زمینه از طریق صدا و سیما ، روزنامه ها ، جراید و شبکه های مجازی را ضروری دانست و افزود: به دلیل هم مرز بودن با جمهوری آذربایجان می توان با تهیه بنرهای تخصصی به زبان آذری و ارسال آن از طریق روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی و یا اتاق بازرگانی و سفارت ایران در باکو زمینه حضور بازدید کنندگان جمهوری آذربایجان را نیز در این نمایشگاه فراهم کرد.
تنوع اقلیمی ، وجود کشت و صنعت ها ، دشت های حاصلخیز ، ۱۲۰ هزار بهره بردار ، ۴٫۲ میلیون واحد دامی ، عشایر ایل سون ، سدهای ذخیره آب ، تولید چهار درصد از محصولات کشاورزی کشور ، نقش ۲۸ درصد بخش کشاورزی در تولید ناخالص و نقش ۳۸ درصدی بخش کشاورزی در جمعیت شاغل استان از جمله قابلیت های مهم کشاورزی استان اردبیل است.
استان اردبیل در تولید بسیاری از ارقام از جمله رتبه اول تولید عدس ، رتبه اول تولید کلزا ، رتبه دوم تولید سیب زمینی ، رتبه سوم تولید عسل ، رتبه پنجم تولید چغندر قند ، رتبه هفتم تولید حبوبات و رتبه هفتم تولید گندم و جو را دارد.
پارسال بیش از نیم میلیون تن محصول گندم که در تاریخ خرید این محصول بی سابقه است در کمترین زمان ممکن و با بهره گیری از حداکثر امکانات به صورت شبانه روزی خریداری شد و جایگاه استان در تولید گندم از رتبه ۱۳ به ۴ کشوری ارتقا یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.