کد خبر : 14553
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1395 - 20:01

برق رایگان برای کشاورزان / کشاورزان پاداش می گیرند + جزییات

دهقان نیوز / کشاورزان در صورت همکاری با شرکت توزیع برق، از برق رایگان و پاداش برخوردار خواهند شد.

دهقان نیوز / کشاورزان در صورت همکاری با شرکت توزیع برق، از برق رایگان و پاداش برخوردار خواهند شد.

وزارت نیرو با صدور بخشنامه ای اعلام کرده است، چنانچه کشاورزان استان خراسان شمالی برق چاه‌های کشاورزی خود را در ساعت های ۱۹ تا ۲۳ در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری خاموش کنند، از بخشودگی بهای برق برخوردار خواهند شد.

برق رایگان برای کشاورزان همکار با شرکت توزیع برق خراسان شمالی

به گزارش دهقان نیوز، کشاورزان استان خراسان شمالی در صورت همکاری با شرکت توزیع برق استان، از برق رایگان و پاداش برخوردار خواهند شد.

محمد صدقی رییس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان این که با اجرای این طرح، تمام بهای برق مصرفی ماهانه کشاورزان در این بازه زمانی بخشیده خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر این، پاداش‌های ویژه‌ای برای کشاورزان همکار در نظر گرفته شده است که از سوی وزرات نیرو به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که تمامی این اقدام‌ها در راستای ذخیره انرژی در پیک سالانه انجام می‌شود، توضیح داد: با خاموش کردن برق چاه‌های کشاورزی در ساعات پیک، از حجم بار شبکه به نحو محسوسی کاسته خواهد شد و به این ترتیب دیگر مشترکان برق استان با بحران بی برقی در روزهای گرم سال مواجه نخواهند شد.

این مسوول یادآور شد: با توجه به این که خراسان شمالی استانی با قابلیت مناسب برای کشاورزی به شمار می‌رود، همکاری کشاورزان در این رابطه می‌تواند حجم عظیمی از بار شبکه را کاهش دهد و به این ترتیب شرایط بهتری را برای برق رسانی به بخش‌های ضروری تر ایجاد کند.

صدقی گفت: کشاورزانی که مایل به همکاری با شرکت توزیع برق استان هستند می‌توانند به منظور عقد تفاهم نامه به ادارات برق شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.