کد خبر : 5830
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1395 - 18:36

برخورد نوروزی با تغییر کاربری اراضی و دیوارکشی غیرمجاز باغها

دهقان نیوز / با توجه به اهمیت موضوع زمینهای کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در طول ایام نوروز، گشت های کشیک ویژه ای در شهرستان ها فعال است.

دهقان نیوز / با توجه به اهمیت موضوع زمینهای کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در طول ایام نوروز، گشت های کشیک ویژه ای در شهرستان ها فعال است.

 

سعادت علی نیا افزود: با توجه به اهمیت موضوع زمینهای کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در طول ایام نوروز، گشت های کشیک ویژه ای در شهرستان ها فعال است.
وی افزود: علاوه بر این، ۱۰ گشت ویژه نوروزی در سطح هفت شهرستان حساس استان شامل مشهد، طرقبه- شاندیز، قوچان، چناران، تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.
علی نیا تاکید کرد: علاوه بر این مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن۱۳۱) و یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر، تخلفات مشاهده شده در این بخش را گزارش بدهند.
وی تصریح کرد: هرگونه ساخت و ساز، تغییر کاربری در اراضی زراعی و دیوارکشی باغها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.
در ۱۰ ماه سال ۹۴، دو هزار و ۴۳۳ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمینهای کشاورزی در سطح استان شناسایی شده که در سطح ۲۵۳ هکتار صورت گرفته و تمامی موارد آن برای طی مراحل قضایی به مراجع ذیربط معرفی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.