کد خبر : 27618
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 10:41

برخورد جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی

حفظ اراضی کشاورزی از خط قرمزهای این سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است.

حفظ اراضی کشاورزی از خط قرمزهای این سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است.

برخورد جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان تهران می شود

علی اشرف منصوری در جلسه شورای هماهنگی و ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، با اشاره به موضوع تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: حفظ اراضی کشاورزی از خط قرمزهای این سازمان و وزارت جهاد کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به اهمیت و ضرورت موضوع زمین اشاره کرد و تاکید کرد : اگر در اراضی کشاورزی شهرستانی ساخت و ساز غیرمجاز جدید صورت گیرد دیگر قابل پذیرش نیست و با آن مدیر قطعا برخورد می شود.
وی به موضوع تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت : شهرستان ها مجاز نیستند احکام دادگاه را به دلیل نبود اعتبارات به تاخیر بیاندازد و احکامی که قطعی شده لازم الاجراست .
دراین جلسه همچنین غلامرضا تقوی، مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان تهران با جمع بندی عملکرد دوماهه شهرستان های استان تهران درحوزه اقتصاد مقاومتی و تاسیس گلخانه ها به ارائه گزارشی دراین حوزه پرداخت و گفت: موافقت اصولی با احداث ۵۰هکتارگلخانه ، صدور ۱۷۱ هکتار پروانه تاسیس گلخانه و همچنین معرفی مالکان ۱۵۰ هکتاراز گلخانه ها به بانک جهت دریافت تسهیلات مالی از اقدامات این بخش می باشد.
در این جلسه هم چنین وضعیت اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار در۱۶ شهرستان استان تهران بررسی و مقرر شد، شهرستان ها به صورت روزانه نسبت به گزارش روند پیشرفت اجرای این پروژه ها را به سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.