کد خبر : 59232
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 8:39

علیرضا بزرگی مدیرعامل شهرک‌های کشاورزی کشور:

برای توسعه کشاورزی، با بنیاد برکت تفاهم نامه نوشتیم / سرمایه‌گذاران ثبت نام کنند / از ساده‌سازی مجوزها تا برخورداری سرمایه گذاران از مشاوره و آموزش رایگان

برای توسعه کشاورزی، با بنیاد برکت تفاهم نامه نوشتیم / سرمایه‌گذاران ثبت نام کنند / از ساده‌سازی مجوزها تا برخورداری سرمایه گذاران از مشاوره و آموزش رایگان
برای توسعه کشاورزی، با بنیاد برکت تفاهم نامه نوشتیم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی با بیان اینکه در راستای تأمین امنیت و توسعه کشاورزی و اقتصادی و آباد کردن روستاها با محوریت توسعه شهرستان‌ها، تفاهم نامه‌ای با بنیاد برکت و شرکت شهرک‌های کشاورزی منعقد شد گفت: مقرر شده است در راستای توسعه شهرک‌ها با همکاری بنیاد برکت در مناطق کم برخوردار موضوع توسعه و تکمیل شبکه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا بزرگی ادامه داد: با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های بنیاد برکت، شرکت شهرک‌های کشاورزی اقدامات تسهیل‌گری برای جذب سرمایه گذار انجام می‌دهد.

بزرگی افزود: در این طرح برای اولین بار در تاریخ کشاورزی ایران ما قیمت کارشناسی را مناسب قرار دادیم و قرار است با کمترین پیش پرداخت و همچنین به صورت اقساط سه‌ساله در خدمت آن‌ها قرار دهیم.

وی توضیح داد: شرکت شهرک‌های کشاورزی اولین بخشی است که سند قطعی به بهره‌برداران بعد از بهره برداری اختصاص می‌دهد و این اقدام یک جذابیت بسیار خوب برای سرمایه گذاران ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های کشاورزی ساده‌سازی مجوزها را مد نظر قرار داده است گفت: از اعتبارات منابع داخلی شرکت و تملک داخلی شرکت در توسعه داخلی زیر ساخت‌ها استفاده خواهیم کرد.

بزرگی یادآور شد: این بخش تنها مرکزی که سند قطعی دارد شرکت شهرک‌های کشاورزی است و سرمایه گذاران مشمول این مزیت خواهند شد. سرمایه گذاران از مشاوره و آموزش‌های رایگان هم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی که قرار است مشارکت کنند به طور قطع باید در سامانه‌ی مرتبط با بنیاد برکت ثبت نام کنند و اهلیت‌سنجی آن‌ها باید انجام شود و سپس معرفی شوند.

وی افزود: سرمایه گذاران دارای اهلیت در حوزه کشاورزی هستند و پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار هکتار در ۱۴ استان اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.