کد خبر : 57902
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 7:15

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی:

بدنبال افزایش درآمد کشاورزان هستیم / سبد کشاورزان باید بیشتر پر شود / وزارت جهاد کشاورزی دست همه سرمایه گذاران را می بوسد

بدنبال افزایش درآمد کشاورزان هستیم / سبد کشاورزان باید بیشتر پر شود / وزارت جهاد کشاورزی دست همه سرمایه گذاران را می بوسد

به شدت به دنبال افزایش درآمد کشاورزان هستیم.

به شدت به دنبال افزایش درآمد کشاورزان هستیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما در وزارتخانه به شدت به دنبال افزایش درآمد کشاورزان هستیم تا سبد کشاورزان بیشتر پر شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایانا در استان فارس، محمد قربانی در نشست شورای کشاورزی شهرستان های داراب و زرین دشت با بیان اینکه وی به عنوان دبیر شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تمام تلاشش بر قیمت گذاری عادلانه و منصفانه است، افزود: با این کار هم غذا ارزان تولید می شود و هم کشاورز می تواند درآمد پایدار داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف مورد نظر با افزایش بهره وری، کار بیشتر، دانش بنیان کردن، مکانیزه کردن و سایر اتفاقات رقم می خورد، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی دست همه سرمایه گذاران را می بوسد و هر کاری که بتواند در حوزه پشتیبانی از سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بخش کشاورزی خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه در حوزه تسهیلات برای سال ۱۴۰۱ یک اتفاق بسیار خوب افتاده و باید رشد ۶،۷ درصدی را رقم بزنیم، اظهار کرد: ما توانستیم تسهیلات بسیار بالایی برای سال جدید از سازمان برنامه بودجه دریافت کنیم که شتاب بسیار خوبی در بخش کشاورزی اتفاق خواهد افتاد.

به گفته وی؛ از تمام ظرفیت ها برای تامین تسهیلاتی که کارآفرینان و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نیاز دارند اسفاده می شود؛ وظیفه هست تسهیلات یارانه ای که داده می شود توزیع شود.

قربانی کاهش ۴۵ درصدی قیمت کودهای فسفاته و پتاسه را عاملی برای احیای امید در کشاورزان دانست و اضافه کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما علاقه مند هستیم که درآمد کشاورزان افزایش پیدا کند سیاست راهبردی وزارت جهاد کشاورزی هم در همین موضوع تعلق پیدا کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.