کد خبر : 437
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 - 12:34

بخش کشاورزی یارانه گرفت

دهقان نیوز / ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه بخش کشاورزی تخصیص یافت. به منظور تشویق صادرات نیز بانک توسعه صادرات وارد عمل خواهد شد.

دهقان نیوز / ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه بخش کشاورزی تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت از تزریق ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رونق بخش تولید در هفته جاری خبر داد و گفت: این اعتبار از منابع بانک مرکزی استقراض نمی شود.

به گزارش دهقان نیوز، محمد باقر نوبخت گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به رونق اقتصاد در هفته جاری تزریق می شود و بر این اساس اجرای بسته رونق اقتصادی به طور رسمی آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه بخش کشاورزی و ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه بخش تولید تزریق خواهد شد که قرار است از سوی بانکهای عامل تخصیص یافت.

وی در خصوص نحوه تخصیص یارانه تولید برای بخش صنعت تصریح کرد: آنچه که مربوط به صنعت است، از سوی بانک صنعت و معدن تزریق خواهد شد و به منظور تشویق صادرات نیز بانک توسعه صادرات وارد عمل خواهد شد، ضمن اینکه بانکهای کشاورزی و مسکن نیز برای سایر بخشهای یارانه تولید اقدام خواهند کرد.

نوبخت با بیان اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان که قرار است به اقتصاد تزریق شود را از بانک مرکزی استقراض نخواهیم کرد، گفت: هفته جاری موافقتنامه های لازم برای پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات بانکهای عامل به امضا خواهد رسید و پرداختها آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.