کد خبر : 3161
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 13:07

با هدف تامین مسکن روستائیان / تحویل اراضی ملی و دولتی به بنیاد مسکن

دهقان نیوز / بمنظور تامین مسکن و رفع نیازهای عمومی روستاها، اراضی ملی و دولتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.

دهقان نیوز / بمنظور تامین مسکن و رفع نیازهای عمومی روستاها، اراضی ملی و دولتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.

معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفته به منظور تامین مسکن و رفع نیازهای عمومی روستاهای استان ۳۰۵ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان تهران در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران قرار گرفت.

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران مصطفی پرویزی مقدم اظهار کرد: تحویل این اراضی در اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن انجام شده است تا علاوه بر تامین مسکن سایر نیازهای عمومی روستا ازقبیل زمین ورزش، مراکزبهداشتی و درمانی، مسجد، حسینیه، ادارات، مراکز آموزشی، بوستان های روستائی و … برطرف شود.

وی با اشاره به این که در برخی موارد اراضی تحویلی به منظور توسعه بافت روستا به بافت الحاق می شود گفت: تمامی اراضی مورد درخواست براساس نیازهای روستا و در قالب طرح هادی مصوب از سوی بنیاد مسکن پیش بینی و جانمائی می شود و سپس بر طبق ضوابط، منابع طبیعی برای تامین آن از محل اراضی ملی و دولتی محدوده روستا اقدام می کند.

پرویزی مقدم اظهار داشت: تاکنون سند مالکیت  ۶۳ هکتار از این اراضی تحویلی به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران منتقل گردیده و کار انتقال اسناد مالکیت مابقی اراضی نیز در دست اقدام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.