کد خبر : 56402
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 10:40

مسعود اسدی رییس مجمع هماهنگی تشکلهای کشاورزی:

با دکتر کلانتری اختلاف نظر شدید داشته و دارم ولی عیسی کلانتری را غیر وفادار به نظام و غیر ارادتمند به امام راحل دانستن ظلم بزرگیست /  شهادت می دهم کلانتری عمیقا به نظام وفادار و به امام خمینی(ره) عشق می ورزد

با دکتر کلانتری اختلاف نظر شدید داشته و دارم ولی عیسی کلانتری را غیر وفادار به نظام و غیر ارادتمند به امام راحل دانستن ظلم بزرگیست /  شهادت می دهم کلانتری عمیقا به نظام وفادار و به امام خمینی(ره) عشق می ورزد

حقیقتا اگر به صحبتهای وی دقت کنیم بجز این مفهوم چیزی نخواهیم یافت.

مسعود اسدی رییس مجمع هماهنگی تشکلهای کشاورزی کشور در گفتگو با دهقان نیوز به رای محکومیت دکتر عیسی کلانتری در مورد مصاحبه وی در خصوص وقایع انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) واکنش نشان داد.

وی گفت: همگان می دانند بنده به شدت به نحوه عملکرد دکتر کلانتری در خانه کشاورز انتقاد داشته و دارم اما در مورد حکم اخیر محکومیت وی در دستگاه قضایی باید بگویم بنظرم یک سوء تعبیر از گفته های وی شده است. اینکه به دکتر کلانتری بدلیل عملکردش در دولت در طول تصدی دوران وزارت و معاونت ایراد گرفته شود و یا عملکردش در دفاع از حقوق کشاورزان در کسوت دبیرکلی خانه کشاورز مورد نقد واقع شود موضوعی قابل بحث است اما اینکه عیسی کلانتری را فردی غیر وفادار به نظام یا غیر علاقمند به امام راحل بدانیم از نظر من ظلم بزرگی است.

وی افزود: بنده شهادت می دهم در تمام جلسات خصوصی و عمومی، در بیان و رفتار و کلام ایشان بجز وفاداری مطلق به نظام و ارادت و محبت بی نظیر به شخصیت امام راحل چیزی قابل مشاهده نبوده و با توجه به خصوصیت خاص وی که اهل ریا و تظاهر نیست این موضوع نشان از ارادت و عشق قلبی وی به امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. البته ممکن است وی مثل بسیاری از سیاسیون  کشور، قرائت و روش های پیشنهادی متفاوتی در شیوه حکومت داری جهت رشد و بالندگی نظام داشته باشد که بنده شخصا با بسیاری از نظرات ایشان بشدت مخالفم  ولی اینکه وی را بی اعتقاد  به نظام  جمهوری اسلامی و غیر ارادتمند به امام راحل  بدانیم جفایی بزرگ است. البته وی در صحبت هایش در مورد حضرت امام(ره) شایسته بود از ادبیات وزین تری استفاده می کرد ولی منظور اصلی و فهوای کلام وی این بوده که آمریکا احتمالا امام خمینی(ره) را از آن دسته روحانیون شیعه ای تصور می کردند که مانند برخی نمونه های تاریخی و حتی معاصر که مثلا امروز در عراق می بینیم که نام مرجع شیعه بر خود گذاشته اند ولی عملا نوکری انگلیس و آمریکا را می کنند هست و آمریکا  در محاسباتش تصور می کرد با تطمیع و یا تهدید، می تواند امام خمینی(ره) را بعنوان رهبر آینده ایران مطیع و مجری سیاست های خود قرار دهد ولی شخصیت ممتاز انقلابی و اسطوره ای امام خمینی(ره)، این خواب و خیال آمریکایی ها را نقش بر آب کرد که ظاهرا ازصحبت های وی سوء برداشت صورت گرفته است. حقیقتا اگر به صحبتهای وی دقت کنیم بجز این مفهوم چیزی نخواهیم یافت.

اسدی در پایان گفت: ما به عدالت دستگاه قضا ایمان داریم و این حکم را برازنده نظام و دستگاه قضا نمی دانیم و به نمایندگی از جامعه کشاورزان از دستگاه قضایی انتظار تجدید نظر و صدور حکم تبرئه وی را داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.