کد خبر : 21816
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 - 13:41

انتقاد رئیس نظام مهندسی کشاورزی از وضع آموزش عالی / یک درصد از اعتبارات به دانش آموختگان کشاورزی اختصاص یابد

یک درصد از اعتبارات طرح های آب، کشاورزی و محیط زیست به امر آموزش و بازآموزی دانش آموختگان عضو سازمان نظام مهندسی اختصاص یابد.

یک درصد از اعتبارات طرح های آب، کشاورزی و محیط زیست به امر آموزش و بازآموزی دانش آموختگان عضو سازمان نظام مهندسی اختصاص یابد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: دولت می تواند با اختصاص یک درصد از اعتبارات طرح های آب، کشاورزی و محیط زیست به امر آموزش و بازآموزی دانش آموختگان عضو سازمان نظام مهندسی، موجبات افزایش بهره وری در این طرح ها را فراهم آورد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی برای ارتقاء توانمندی حرفه ای اعضای سازمان نظام مهندسی یک ضرورت است.

احمد کبیری در نشست رؤسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان های سراسر کشور که در تبریز برگزار شد، ضمن ابراز تأسف از ضعف آموزش عالی و عدم توسعه کمی دانش آموختگان و کیفیت آموزش آنان، افزود: سازمان نظام مهندسی ناگزیر به برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی برای ارتقاء توانمندی حرفه ای اعضای سازمان برای ارئه خدمات مطلوب تر به بهره برداران است.

وی گفت: در این راستا دولت می تواند با اختصاص یک درصد ار اعتبارات طرح های آب، کشاورزی و محیط زیست به امر آموزش و بازآموزی دانش آموختگان عضو سازمان نظام مهندسی، موجبات افزایش بهره وری در طرح های یاد شده را فراهم آورد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ، تأکید کرد: دولت می بایست در سبد حمایتی خود به کشاورزان و بهره برداران، محلی برای ارائه خدمات بهتر به آنها اختصاص دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.