کد خبر : 14813
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 - 23:55

انتصاب در بخش کشاورزی

امیدوارم با بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد و بهره گیری از تجربیات کشاورزان در تدوین و اجرای برنامه های فنی و اقتصادی و نیل به تولید پایدار موفق باشید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و حمایت کلیه معاونین و مدیران و روسای سازمانهای جهادکشاورزی استان ها و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد و بهره گیری از تجربیات کشاورزان در تدوین و اجرای برنامه های فنی و اقتصادی و نیل به تولید پایدار موفق باشید.

 

در حکم محمود حجتی خطاب به هزار جریبی آمده است: نظر به جایگاه پنبه در تأمین نیازهای صنعت نساجی کشور و کمک به تأمین روغن خوراکی و محصولات علوفه ای با پیشنهاد معاون امور زراعت به عنوان مجری طرح پنبه کشور منصوب می شوید.
وزیر جهاد کشاورزی افزوده است: توجه خاص به افزایش عملکرد بهبود و ارتقاء بهره وری آب در تولید و کاهش واردات و نیل به خوداتکایی مورد انتظار است.
وی همچنین گفته است که امیدوارم با توکل به خداوند متعال و حمایت کلیه معاونین و مدیران و روسای سازمانهای جهادکشاورزی استان ها و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد و بهره گیری از تجربیات کشاورزان در تدوین و اجرای برنامه های فنی و اقتصادی و نیل به تولید پایدار موفق باشید.
دکتر ابراهیم هزارجریبی پیش از این به عنوان مدیر کل دفتر پنبه، دانه های روغنی و محصولات صنعتی وزارت جهاد کشاورزی مشغول به فعالیت بوده است.
دیگر سوابق مجری طرح پنبه کشور به شرح زیر است:
– مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان
– رییس بخش تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از سال ۱۳۸۱ لغایت ۱۳۸۸٫
– مدیر گروه پژوهشی تحقیقات دانه ‎های روغنی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از سال ۱۳۷۷ لغایت ۱۳۹۳
– دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت و بازار دانه ‎های روغنی کشور وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۳٫
– مشاور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان ۱۳۹۳
– مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی
– پژوهش‌گر برتر کشوری موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر وزارت جهاد کشاورزی ۱۳۸۳
– معرفی کننده رقم جدید سویا با نام سامان که در سال ۱۳۹۲ به عنوان ۱۰ دستاورد مهم سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور رونمایی شد.
– همکاری علمی پژوهشی با گروه کشاورزی هسته ‎ای سازمان انرژی اتمی ایران از سال ۱۳۸۰ تاکنون و تهیه بذرهای جدید هسته ‎ای در محصولات سویا و کلزا
– عضو گروه منتخب کارشناسان خبره مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان.
– رییس هیات مدیره شرکت تعاونی دانش‌بنیان ایده ‎سازان سبز گلستان.
پنبه به سبب اهمیت و نقش موثر در اقتصاد کشورها به طلای سفید معروف است و گلستان به سبب حاصلخیزی خاک و آب و هوای مساعد برای تولید پنبه مرغوب و فراوانی آن روزگاری به سرزمین طلای سفید شهرت داشت.
برنامه ابلاغی سال جاری در استان برای کشت پنبه حدود ۱۵ هزار هکتار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.