کد خبر : 5131
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1394 - 11:53

انتصاب جدید در بخش کشاورزی

دهقان نیوز / طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.

دهقان نیوز / رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار دهقان نیوز از خرم آباد، رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان، کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و… معرفی شد.

در این مراسم عبدالرضا بازدار طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی لرستان معرفی و از زحمات مهرداد غضنفری رئیس سابق جهاد کشاورزی استان تقدیر شد.

عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه خوشحالم از اینکه در نقطه ای دیگر از سرزمین پهناور ایران توفیق خدمت گذاری را پیدا کرده ام، گفت: جهاد کشاورزی لرستان از این پس در راستای پیشبرد اهداف دولت در بخش کشاورزی، منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های وزیر جهاد کشاورزی با سرعت و شدت بیشتری به پیش می رود.

عبدالرضا بازدار پیش از این در سمت رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام فعالیت داشته و مهرداد غضنفری نیز به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان فعالیت خود را ادامه می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.