کد خبر : 45187
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1397 - 21:59

انتصابات جدید حجتی، معقولانه و برای کشاورزی امیدبخش است

انتصابات جدید حجتی برای بخش کشاورزی امیدبخش بوده است.

رییس مجمع ملی تشکلهای کشاورزی کشور گفت: انتصابات جدید حجتی در وزارت جهاد کشاورزی معقولانه و برای بخش کشاورزی امیدبخش است.

مسعود اسدی اظهار داشت: در دوره دوم وزارت حجتی در جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم خصوصا در سالجاری روند انتصابات در وزارت جهاد کشاورزی هوشمندانه، معقول و برای بخش کشاورزی امیدبخش بوده است.

وی در تشریح برخی از این انتصابات گفت: برای نمونه انتصاب رفیعی پور بعنوان رییس سازمان دامپزشکی با توجه به اینکه مدیریت قبلی ضعف هایی داشت و باعث ایجاد ضربات جبران ناپذیری به بخش دام کشور شده بود یکی از این انتصابات هوشمند بود. همچنین انتصاب شیرزاد بعنوان مدیرعامل تعاون روستایی که یک نیروی فعال و متفکر در بخش بازرگانی و دارای اندیشه های نوین در کشاورزی و اقتصاد روستایی است بجای علی اوسط هاشمی که انسانی بسیار شریف، محترم و ارزشمند ولی بیشتر یک نیروی سیاسی بود تا کسی که کار کشاورزی کند و سنخیتی با کشاورزی و تعاون روستایی نداشت و بیشتر یک دولتمرد سیاسی بود تا یک مدیر بخش کشاورزی لذا انتصاب شیرزاد در تعاون روستایی نیز یک انتصاب معقولانه و هوشمند بود.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز کشور گفت: اخیرا نیز انتصاب صالحی نژاد بعنوان مدیرعامل جهاد نصر که پس از بازنشستگی مهندس شمایلی مرد توانمند و با اخلاق کشاورزی که خدمات تاریخی زیادی به کشور خصوصا در اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام کرد نشان داد انتصابات حجتی با دقت بیشتری نسبت به دوره اول وزارتش صورت می گیرد.

مسعود اسدی ادامه داد: در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ بخش کشاورزی کشور بشمار می آید با مدیریت خستگی ناپذیر مهندس شمایلی شاهد انجام فاز یک طرح بودیم و اکنون باید فاز دوم این طرح توسط فردی مدیریت شود که هم سابقه کلان اجرایی داشته باشد و هم جزو بدنه جهاد نصر باشد و از مقبولیت و توانمندی هم برخودار باشد که بنظر می رسد صالحی نژاد تنها فردی است که تمام این صفات را دارد و واقعا انتخاب وی بعنوان مدیرعامل جهاد نصر نشان از هوشمندی در انتصابات جدید حجتی می باشد که امیدواریم وزیر جهاد کشاورزی به این روند ادامه بدهد.

وی گفت: بنظر می رسد حجتی از تاثیرپذیری های سیاسی خارج شده و با درایت و هوشمندی در حال برنامه ریزی برای توسعه و تحول برای بخش کشاورزی است.

وی در پایان گفت: ما تا امروز جزو منتقدین حجتی بودیم ولی انتصابات جدید حجتی برای بخش کشاورزی امیدبخش بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.