کد خبر : 45698
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397 - 9:44

انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی برگزار شد / ۲ کاندیدا معرفی شدند

انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به منظور برگزاری پنجمین دوره انتخابات سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از روستانیوز، اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به منظور برگزاری پنجمین دوره انتخابات سازمان مرکزی با حضور کلیه اعضا در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.

پیش از این، در ۱۹ شهریورماه ۹۷ و بر اساس اجرای ماده ۶ قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با انتخاب ۱۰ نفر از اعضای مجمع عمومی سازمان، ۵ نماینده انتخابی از سازمان محیط زیست، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و وزارت علوم تحقیقات و فناوری تعیین شدند تا پس از برگزاری اولین جلسه شورا، منتخبان از سوی اعضا برای دریافت حکم ریاست سازمان به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور معرفی شوند.

در حال حضر تا نظر نهایی وزیر جهاد کشاورزی، ریاست کنونی سازمان بر عهده احمد کبیری‌ است.

شاهرخ رمضان‌نژاد با ۱۲ رأی و محمد خانجانی با ۸ رأی برای کاندیداتوری و معرفی به محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به منظور تایید ریاست سازمان برگزیده شدند.

پس از انتخاب ۲ کاندیدای ریاست سازمان رأی‌گیری برای برگزیدن دیگر سمت شورای مرکزی انجام شد. بدین ترتیب علی نوریپور با ۱۱ رأی نایب رئیس شورای نظام مهندسی شد. عبدالحکیم توغدی با ۹ رأی به عنوان دبیر شورای نظام مهندسی و محمد نعیمی یا هشت رأی به عنوان دبیر شورای خزانه‌داری شورای نظام مهندسی برگزیده شدند.

بنابراین گزارش، دوره‌های شورای نظام مهندسی ۴ ساله است و هر ۴ سال تمامِ ۱۵ نفر اعضای آن تغییر می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.