کد خبر : 25525
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 18:47

افزایش حقوق کارمندان جهاد کشاورزی

میانگین دستمزدهای پرسنل وزارت جهاد کشاورزی، از بقیه وزارتخانه‌ها کمتر است.

میانگین دستمزدهای پرسنل وزارت جهاد کشاورزی، از بقیه وزارتخانه‌ها کمتر است.

آخرین تصمیم های افزایش حقوق کارمندان جهاد کشاورزی برای برنامه ششم

معاون وزیر جهاد کشاورزی از تلاش این وزارتخانه برای افزایش حقوق کارمندان زیر مجموعه خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، امروز در حاشیه همایش کانون ارزیابی و توسعه مدیران در پاسخ به ایانا مبنی بر وضعیت افزایش حقوق کارمندان این وزارتخانه، گفت: این موضوع در دستور کار قرار دارد و اتفاقاً در پیش‌نویس برنامه ششم نیز دیده شده است.

محمدعلی جوادی با اشاره به اینکه میانگین دستمزدهای پرسنل وزارت جهاد کشاورزی، از بقیه وزارتخانه‌ها کمتر است، افزود: البته در این راستا بخشی از وظایف که مربوط به وزارتخانه است، انجام گرفته و باید منتظر بود و دید که دولت و سازمان‌های مربوطه با توجه به کمبود بودجه‌ای که وجود دارد، چه تصمیمی خواهند گرفت.

به گفته وی، تاکنون بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون خدمات مدیریتی بعد از تلاش‌های فراوان تصویب و افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان را به همراه داشت که متعاقب آن، بند ۵ همین قانون نیز تصویب و اجرایی شد، اما هنوز آنچه که مطلوب مسئولان است، اتفاق نیفتاده و همچنان برای این موضوع پیگیری‌های فراوان انجام می‌گیرد.

معاون وزیر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هم اکنون هرم سنی کارکنان وزارتخانه بالاست و بیشتر مدیران، به دوران کهنسالی نزدیک شده‌اند. در حالی که این بخش، نیاز به نیروی جوان و پویا دارد.

جوادی ادامه داد: کانون ارزیابی و توسعه مدیران در راستای شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی تلاش کرده و در نظر دارد مدیرانی که به صورت ذاتی و فطری مدیر هستند را معرفی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ب سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۰۵

جناب معاون در حالی سخن از افزایش حقوق میزند که فوق العاده ویژه کارکنان که برای کارشناسان ۲۹ درصد اعمال شده بود از مهر ماه به ۱۹ درصد کاهش دادن. فقط حرف میزنن و بس.