کد خبر : 39323
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 13:02

اعلام قیمت خرید توافقی برنج / خرید برنج از کشاورزانی که معرفی نامه دارند

خرید برنج تنها از کشاورزان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با اشاره به آغاز طرح خرید برنج ملی و پر محصول از کشاورزان توسط نمایندگی‌های این شرکت، گفت: خرید برنج تنها از کشاورزانی که دارای معرفی‌نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی هستند، انجام می‌شود.

سید محمد جعفری در گفتگو با فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه مرحله دوم خرید برنج محلی و پرمحصول مازندران از روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه امسال در مازندران آغاز شده است، اظهار کرد: در مرحله نخست خرید توافقی برنج از کشاورزان ۵۷۷ تن با مبلغ ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری شد که تمامی مطالبات آنان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با اشاره به اینکه خرید توافقی برنج پرمحصول و محلی در سه مرکز نکا، بابل و فریدونکنار انجام می‌شود، افزود: برنج پرمحصول شیرودی براساس هشت درصد شکستگی با قیمت هر کیلو ۵۴ هزار و ۵۰۰ ریال، برنج‌های ندا و نعمت ۴۸ هزار و ۵۰۰ ریال و برنج محلی ۹۱ هزار ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری می‌شود.

جعفری با تأکید بر اینکه مراکز از خریداری محموله‌های اختلاط ارقام و برنج‌های خارجی جلوگیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: خرید تنها از کشاورزانی که دارای معرفی‌نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی هستند انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه خرید توافقی برنج تا اطلاع ثانوی در مازندران ادامه دارد گفت: تاکنون هیچ برنجی توسط کشاورزان تحویل این مراکز نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.