کد خبر : 13800
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 9:36

اعطای تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی با سود ۱۸ درصد

دهقان نیوز / تسهیلات خط مکانیزاسیون شامل تراکتور، ادوات کشاورزی، تجهیزات گاوداری، تجهیزات گلخانه، تجهیزات مرغداری و غیره است.

دهقان نیوز / تسهیلات خط مکانیزاسیون شامل تراکتور، ادوات کشاورزی، تجهیزات گاوداری، تجهیزات گلخانه، تجهیزات مرغداری و غیره است.

 

عباس سعیدی افزود: تسهیلات مکانیزاسیون با سود ۱۸ درصد ارائه می شود و هر تعداد متقاضی وجود داشته باشد به نیاز آنها به شکل اعطای تسهیلات پاسخ داده می شود.
وی بیان کرد: تسهیلات خط مکانیزاسیون شامل تراکتور، ادوات کشاورزی، تجهیزات گاوداری، تجهیزات گلخانه، تجهیزات مرغداری و غیره است.
وی گفت: همچنین اعتبارات در زمینه اجرای آبیاری نوین به هر میزان که متقاضیان لازم داشته باشند تامین و به صورت تسهیلات کم بهره در اختیارشان قرار داده می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان آبیاری زیر سطحی را از بهترین روش های آبیاری نوین در بخش کشاورزی دانست و ادامه داد: این نوع آبیاری به پمپاژ نیاز ندارد، در آبهای شور قابل اجرا است، در مصرف آب صرفه جویی می شود و میزان برداشت محصول نیز افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان ۳۰ درصد از اشتغال مربوط به کشاورزی است که برای مصرف بهینه از آب و رونق بخش کشاورزی استفاده از سیستم های نوین آبیاری و زیر سطحی لازم است.
وی در زمینه احداث گلخانه ها که نیاز به آب کم دارند گفت: ارائه تسهیلات با سود ۱۵ درصد به متقاضیان انجام می شود تا برای تولید گل، سبزیجات و … اقدام کنند.
وی تصریح کرد: ۷۵۰ هکتار کشت هیدروپونیک در استان در دست اجراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.