کد خبر : 22812
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - 10:21

اعطای تسهیلات به خانوارهای عضو صندوق عشایری

این کمک ها در قالب فعالیت های تولیدی از قبیل پرورش مرغ بومی و دام، راه اندازی گلخانه و فروشگاه، خرید چرخ خیاطی، تولید فرآورده های دامی و کشاورزی و بسته بندی گیاهان دارویی به خانوارهای عضو صندوق عشایری پرداخت شد.

این کمک ها در قالب فعالیت های تولیدی از قبیل پرورش مرغ بومی و دام سبک و سنگین، راه اندازی گلخانه و فروشگاه، خرید چرخ خیاطی، تولید فرآورده های دامی و کشاورزی و بسته بندی گیاهان دارویی به خانوارهای عضو صندوق عشایری استان پرداخت شد.

اعطای یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به صندوق های خرد زنان عشایری سیستان و بلوچستان

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایری سیستان و بلوچستان، حمید طوقی در این مورد اظهار داشت: این کمک ها در قالب فعالیت های تولیدی از قبیل پرورش مرغ بومی و دام سبک و سنگین، راه اندازی گلخانه و فروشگاه، خرید چرخ خیاطی، تولید فرآورده های دامی و کشاورزی و بسته بندی گیاهان دارویی به خانوارهای عضو صندوق عشایری استان پرداخت شد.
وی تصریح کرد: تا کنون ۴۷ صندوق با افزون بر هزار و ۶۰۰ نفر عضو در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.
مدیرکل امور عشایری سیستان و بلوچستان گفت: صندوق های خرد زنان عشایری از سال ۱۳۸۱ تشکیل که افزون بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال میزان سرمایه در گردش آنهاست که تسهیلاتی را در راستای اهداف صندوق به اعضا پرداخت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.